Facebook data

1
Rapport från Tagazought
#91507 Rapport från Tagazought 14 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Regn, regn, onshore och smått ..... men som allt annat i livet så blir det ändring på det också.

Apollo har super bra pris till Agadir just nu - är det nån som är på G säg till så har jag just läge med billigt rum m.m.

//Gaz

Logga in för att svara
#91509 Svar: Rapport från Tagazought 14 år, 4 månader sen Stoke: 0

Ingolf
graphgraph

Hur ser swellet/väder ut för nästa vecka?

Flyger ner på lördag med famlijen, blir hotell i agadir men drar med mig brädan.

Logga in för att svara
#91513 Svar: Rapport från Tagazought 14 år, 4 månader sen Stoke: 0

Captain_Kangaroo
graphgraph

kanske drar en sistaminuten på fredag eller lördag. Hur länge blir du kvar gazzer? Klarar man sig med en 3/2?

Logga in för att svara
#91530 Svar: Rapport från Tagazought 14 år, 4 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

magicseaweed.com för swellprognosen

Jag är här ett bra tag. Ser du folk med brädor på flygplatsen hooka med de och köra collectivtaxi till Taga. Jag bor nästan väg i väg med LaPoint (på huset står det LaPaix) se bilden. På höger sidan mitt i Taga. Jag bor på ett Super skitigt ställe - LaPoint är att rekommendera/föredag om man har någon krav på boende överhuvudtaget. (vilket jag inte har! Hahahah!!) Med bil kör du bara mot Essouira från flygplatsen - ganska bra skyltat. Det finns en rondell norr om Agadir vid hamnn som du kan snurrar i annars följe näsan bara .....

Logga in för att svara
#91532 Svar: Rapport från Tagazought 14 år, 4 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Du Gaz, om du har vägarna förbi en musikaffär, kan du köpa en cd med modern marockansk musik åt mig? Absolut inte rap men däremot gärna t ex raï eller rif. Fanns en gäng skivor på Rachids Shop sist jag var där. Och hittar du fina stickers till bussen...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!