Facebook data

1
Reflektion
#90954 Reflektion 14 år, 5 månader sen Stoke: -13

kommunfullmäktige
graphgraph

Idag var en underbar dag...satt ensam och kunde välja och vraka tills "gänget" dök upp. Du vet det gänget som alltid klagar att det aldrig "pumpar" , det är litet, paddlar alltid ut på insidan, försöker fånga varje våg som kommer in...misslyckas men kör på precis som om ingen annan finns där.

Det är det gänget som lägger sig längst ut men snart inser att de är helt fel på det och bestämmer sig för att istället lägga sig framför den som väntar i rätt position som en fet boj. Varför flytta på sig om andra kommer? Det är väl klart att man kör mitt framför någon som försöker köra om en på motorvägen, eller hur? Varför skall man kolla om någon är på insidan, tycker de. Varför skall man plocka upp efter sig i toaletten eftersom det gör inget om de låser den snart, då kan de som surfar i riktig vinter kyla byta om ute eller hur? Varför ta hänsyn till andra när man kan tänka på sig själv? Surfing är ju en individuell sport eller hur?

Varsågod och fråga dig själv om det är detta surf sverige som du vill ha i framtiden? Dela ut dina stoke poäng upp och ner...jag bryr mig inte men jag vet att du tänker samma sak. Kanske inte varje gång men tankarna kommer...

Jag tappar lusten...och drar iväg och hittar en annan potentiell spot. FY FAN, den funkar. Det känns som en dröm..jag vill dela med mig med världen. Men du, jag tog inga bilder, jag var ensam, kommer inte berätta för någon och så är det. Tack och adjö säger jag till "gänget", hitta mig om du kan, jag kommer inte att sakna er.

Eftersom du är så självisk varför skall jag då dela med mig?

Logga in för att svara
#90961 Svar: Reflektion 14 år, 5 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

När älgen är blå, är ölen kall!

*inte lika saknad som Sverre kanske......

Logga in för att svara
#90962 Svar: Reflektion 14 år, 5 månader sen Stoke: 0

migidmax
graphgraph

Du har kanske också varit nybörjare och inte haft koll. Sharing is caring. Du kan vara den som är med och påverkar till bättre stämning genom lite positiv attityd?
Fan va kul det låter att surfa själv.
Tjena!

Logga in för att svara
#90964 Svar: Reflektion 14 år, 5 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

kommunfullmäktiga! Ursäkta men vad extact var din syfte med detta något förvirrade inlägg?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!