Facebook data

1
Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student
#90499 Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: 0

CarlVandal
graphgraph

Tjo!
Trevlig surfläsning om två svenska surftjejer som lever drömmen i Hossegor. De driver ett lyckat surfcamp sedan 7 år tillbaka!
np.netpublicator.com/netpublication/n98339044/69

Det är jag som skrivit reportaget under mitt besök där i somras. Fantastiskt ställe!

//Carlvandal

Logga in för att svara
#90502 Svar: Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: 0

Ragge
graphgraph

Kul att du skriver det efter senaste diskussionen om Koala surfcamp. Men vi behöver alla åsikter! Kul repotage i övrigt!

Logga in för att svara
#90504 Svar: Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: 0

CarlVandal
graphgraph

Tack Ragge!

Jag tycker kritiken i förra diskussionen var märklig! Hade riktigt bra surf där, och älskade stämningen mm.
Synd att smutskasta tjejerna som kämpat så hårt och driver ett grymt kamp!

Logga in för att svara
#90549 Svar: Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: -4

lena
graphgraph

Hej Calle, tack för din underbara artikel, vi blev så lyckliga! Nu skall jag hoppa i vattnet, det bryter fin, fint idag:-D

Logga in för att svara
#90556 Svar: Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: 0

CarlVandal
graphgraph

Hej!
Tack själva! Det har blåst upp lite här på västkusten också, och jag hoppas på vacker höstsurf till helgen om det håller i sig Men det går ju inte riktigt att jämföra med era vågor! Ha så kul i vattnet! Hälsa alla!

Logga in för att svara
#90611 Svar: Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Ja det låter härligt tjejer!!

Logga in för att svara
#90650 Svar: Läs om 2 svenska surftjejer i Metro Student 14 år, 5 månader sen Stoke: 0

CarlVandal
graphgraph

ja! fantastiskt härligt...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!