|
#90450 |
Costa Rica/Nicaragua? 14 år, 5 månader sen |
Stoke: 2 |
|
Inser att detta knappast är första tråden på detta ämne men ska dra till Costa Rica i 3-4 mån from februari och undrar om nån har lite justa tips på var man ska dra. Har ju inte surfat i evigheter direkt och tänkte hålla mig på stilla havssidan. Har inte bestämt var jag ska dra dock eller hur/var/när jag ska dra hem. Tamarindo verkar lite väl exploaterat, eller? Är det bättre att dra till Nicaragua? Prioriterar ju bra surf med lagom/lite crowd (om det är möjligt) men dör ju inte om man kan ta en bira inom rimligt krypavstånd.. Nån annan som har liknande planer? Boendetips?
Sjukt pepp på lite varmvattensurf och att betrakta neopren som solskydd!!!
|
|
|
|
|
#90452 |
Svar: Costa Rica/Nicaragua? 14 år, 5 månader sen |
Stoke: 2 |
|
Just det, var köper man bräda? Tips?
|
|
|
|
|
#93790 |
Svar: Costa Rica/Nicaragua? 14 år, 1 månad sen |
Stoke: 0 |
|
Bumpar denna tråden då jag också är intresserad av att veta om någon sitter inne på lite information om brädköp i Nicaragua? Finns det något större utbud ens i San Juan?
|
|
|
|
|
#93792 |
Stoke: 3 |
|
Brädutbudet i Nicaragua är uruselt, åk före Jaco i Costa Rica och köp bräda och åk sen upp till Nicaragua för att hitta vågor som du får nästan helt för dig själv (om man frånser San Juan). Jag gjorde själv misstaget att komma till Nicaragua utan bräda. Dyrt och dåligt utbud.
|
|
|
|
|
#93813 |
Stoke: 0 |
|
Var lite det jag var rädd för. Tack för tipset.
|
|
|
|
|