Facebook data

1
Köpa bräda i Costa Rica
#89765 Köpa bräda i Costa Rica 14 år, 6 månader sen Stoke: 0

Karolina
graphgraph

Hello! Jag och några vänner landar i San Jose nu om några veckor och planerar att dra oss uppåt vänsterut ungefär. Vart köper vi bäst, lättast och billigast våra brädor? San Jose? På playan? Tips på surfshopar mottages med kärlek och tacksamhet.
PUSS.

Logga in för att svara
#89773 Svar: Köpa bräda i Costa Rica 14 år, 6 månader sen Stoke: 3

bumbum
graphgraph

åk till jacó.. där finns det brädor så det räcker och bli över.. de e ett riktigt rövhål dock.. men de e lätt att ta sig därifrån till t.ex. santa teresa/mal pais eller var man nu vill åka. lycka till

Logga in för att svara
#89799 Svar: Köpa bräda i Costa Rica 14 år, 6 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Som föregående talare säger, ja Jacó e bäst om du ska skaffa bräda enkelt och snabbt. ligegr bara fyra timmar med buss från San Jose, går bussar en gång i timmen och sista går vid halv tio så ni lär hinna.

Men som bumbum säger, köp bräda och lämna det snabbt! finns mycket finare bryt både i norr och säder där du kan prova din nya bräda! buena suerte!

Logga in för att svara
#89808 Svar: Köpa bräda i Costa Rica 14 år, 6 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Karolina skrev:
Hello! Jag och några vänner landar i San Jose nu om några veckor och planerar att dra oss uppåt vänsterut ungefär. Vart köper vi bäst, lättast och billigast våra brädor? San Jose? På playan? Tips på surfshopar mottages med kärlek och tacksamhet.
PUSS.

Litar du inte på mig din tomte!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!