Facebook data

1
Ding repair - Peniche
#88392 Ding repair - Peniche 14 år, 7 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Någon som har erfarenhet av större lagningar kring Peniche?

Nere vid Coxos är bra vet jag, men eg inga planer på att åka ner åt det hållet annars.

Logga in för att svara
#88459 Svar: Ding repair - Peniche 14 år, 7 månader sen Stoke: 3

Laney
graphgraph

Känns onödigt att dra ner till ericeira för det. måste finnas nåt bra ställe i peniche. kanske bortåt baleal till ..

Logga in för att svara
#88858 Svar: Ding repair - Peniche 14 år, 7 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Lämnade ett par brädor till 58:ans surfshop i Baleal. De är ombud för en "shaper". Återkommer med namnet. Var för arg igår när jag var där och hämtade upp brädorna, för att ens bry mig om vad pappskallen hette.

En av brädorna var snappad och en med diverse dings i rails, samt ett par utslitna fenpluggar. Den snappade brädan lyckades han inte laga trotts att han fick 10 dagar på sig. Den andra gjorde han ett jävla haffsjobb på. Lagningarna ser ut att hålla vatten, men det är allt. Han brydde sig ens inte om att slipa ner området kring pluggarna till rätt bottenkontur. Och lät över huvud taget bli att fylla ut pressure dingsen i botten om jag bad om att få gjort. Vilket jag förvisso idag är jävligt glad för efter att sett vilken jävla amatör han är. Har inga problem att tala för mig så han fick inget betalt, mer än materialkostnad för fenpluggarna. Men förbannat surt eftersom han trashade en bräda för mig och på den andra kommer jag få göra om en del utav jobbet.

Den tredje brädan lämnade jag till Semente i Ribamar. Och de gjorde ett riktigt gediget arbete. Spricka längst kanal. Spricka rätt över stringer. Bygde om nos. Och en del dings i railen. 6 dagar (inkl helg) fixade dom det på. Förvisso tog de bra betalt. Men väl värt det.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!