Facebook data

1
Ericeira ca andra veckan i september?
#88342 Ericeira ca andra veckan i september? 14 år, 7 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

hej!!

någon som ska ner till ericeira och kan tänkas dela boende i tält (Det billigaste varianten) ev. hyrbil runt den 9 september och ca tio dagar fram?

Superbillig flyg med Cimber från Köpenhamn just nu iaf....

MVH Erika

Logga in för att svara
#88345 Svar: Ericeira ca andra veckan i september? 14 år, 7 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Slappo här på forumet ska dra dit då och ska dessutom hyra bil. Han åker själv och känner till området väl. Skicka honom ett mail...

Logga in för att svara
#88347 Svar: Ericeira ca andra veckan i september? 14 år, 7 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Tack!! will do

Logga in för att svara
#88350 Svar: Ericeira ca andra veckan i september? 14 år, 7 månader sen Stoke: 1

Soulshine
graphgraph

Jag och en polare drar dit veckan efter o tänkte också hyra bil, hör av dig om du kommer ner senare.

Logga in för att svara
#88351 Svar: Ericeira ca andra veckan i september? 14 år, 7 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Vad tar Cimber för att flyga brädor?

Logga in för att svara
#88357 Svar: Ericeira ca andra veckan i september? 14 år, 7 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

shark_feeder skrev:
Vad tar Cimber för att flyga brädor?

Saken är den att de tar inte brädor..Dock var det en fräck person som övertalade dem att ta med sig sin bräda och det gick bra..men man kanske inte vill chansa och stå där med ingenstans att lämna sin bräda om de säger nej...JAg ska flyga Cimber eftersom mina kära brädor är kvar i ericeira just av denna anledning (att cimber inte tar bräda och jag vågade inte chansa...)

KLM flyger annars för ca. 2500 tor från Köpenhamn...TAP har ju höjt priserna till ockerpriser sen sist jag flög..men det finns fortfarande billiga resor från Köpenhamn..Kolla skyscanner.com

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!