Facebook data

1
SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet
#87521 SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#87522 SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Vill någon samåka så kör jag upp med minibussen (tänker åka onsdag kväll) och nu är vi 4 st, så har plats för 4 st till. Bara att mejla på goran@lapoint.se.

Ha det gott
//Göran

Logga in för att svara
#87524 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 6

plåtslagarn
graphgraph

Kommer bli bra tryck!!!

Logga in för att svara
#87529 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

kommer att bli skit kul, lärorik och förhoppningsvis bra surf oxå! be för surf..peace..ratkapten

Logga in för att svara
#87537 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kan bli minnesrikt läger...
Har satt ihop en meny iom att jag e matansvarig. Det blir bl a sniglar, grodlår, oxtunga, grisfötter, fårhjärna mm typisk fransk mat, och så champagne varje dag förstås... Har även beställt en korsikansk delikatess: ost med maskar i! Förbjuden men tillverkas & äts ändå där ute i stugorna på ön.
Sneglar även på gammal hederlig svensk kost såsom blodpudding, pölsa, palt, lutfisk... men det blir troligtvis pytt i panna, pasta bolognese och sånt där tråkigt tjafs...

Logga in för att svara
#87552 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

mohohohahaha!!

Logga in för att svara
#87565 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

skulle vara jävligt kul... synd att man har mycket i plugget då!

Logga in för att svara
#87585 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 1

bloom
graphgraph

Esta dina Franska matlagningskonster får du gärna visa upp!
Sen är jag riktigt nyfiken på den där osten, såg en resedokumentär då dom smakar på den där osten, måste vara något utöver det vanliga..

Logga in för att svara
#87592 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 3

paffare
graphgraph

Någon som åker från/förbi Stockholm? isåfall, hör av er!

Logga in för att svara
#87603 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

bloom skrev:
Esta dina Franska matlagningskonster får du gärna visa upp!
Sen är jag riktigt nyfiken på den där osten, såg en resedokumentär då dom smakar på den där osten, måste vara något utöver det vanliga..

Hehe, ni får snart smaka på härligheterna... men osten kröp iväg, så nån sån blir det icke.
Ambitionen e 1) trerätters både till lunch & middag; 2) mkt frukt, grönsaker och nötter; 3) en behaglig mättnadskänsla; 4) ingen magsjuka.
Hittills har bara en anmält att han inte äter kött. Och inga laktos- eller nötallergiker så länge.

paffare skrev:
Någon som åker från/förbi Stockholm? isåfall, hör av er!
Min minibuss som åker via Stockholm är nu fullbokad. MEN eftersom Dana hoppar på i Karlstad, har jag en plats över Sthlm-Karlstad t o r. Så om du har skjuts från Karlstad, då funkar det.

Logga in för att svara
#87846 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Min buss är också full nu. Kommer bli kul det här...

Logga in för att svara
#87848 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Måste bara lägga till en grym bild tagen för 10 dagar sen...

Logga in för att svara
#87849 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 10

Backdoor_Goran
graphgraph

Varför skalar den inte om undrar man ju... Nytt försök...

Logga in för att svara
#88002 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 1

cbw
graphgraph

hallå tänkte kolla om där e någon som vet om det finns fler platser kvar
hade varit skit fett om där va de

Logga in för att svara
#88007 Svar: SSA anordnar Träningsläger på Stadlandet 14 år, 8 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Backdoor_Goran skrev:
Varför skalar den inte om undrar man ju... Nytt försök...

VACKERT Göran!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!