Facebook data

1
Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen???
#87083 Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Jag vill så gärna surfa men har ingen bil, ska försöka att låna till mig en, gå de bra äre ju dunder om nån mer från Västerås eller häromkring eller på vägen ut vill följa med ut å chippa in lite på soppan.

Eller om någon vänlig själ åker utåt och startar/passerar eller är nära Västerås så kan jag hoppa in å chippa in.

Hemresa är inte lika viktigt.
Ring eller messa på 076 09 654 88 om de går av! Eller skriv här.

Logga in för att svara
#87098 Svar: Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

hehe så skönt!! "hemresan är inte lika viktig" =D

Logga in för att svara
#87100 Svar: Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 5

viktorviktorviktor
graphgraph

jaa stoke mac! Är det verkligen ingen som har plats i bilen?

Logga in för att svara
#87109 Svar: Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 2

Elvir
graphgraph

Tja, jag åker från Örebro imorgon till Torö men åker via Eskilstuna. Några möjligheter att ta dig dit?

Logga in för att svara
#87127 Svar: Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 15

freddandson
graphgraph

örebro-torö? jesus... 5 såna resor och en biljet till portugal känns billig... stoke + på dig...

Logga in för att svara
#87128 Svar: Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 2

Elvir
graphgraph

Hahah thx m8, tro det eller ej men idag var jag ute vid vättern (askersund typ) vid ett ställe som faktiskt nästan funkade, jag va enda i vattnet och paddla för kung och fosterland. Tror att människorna som stog på shore måste ha trott att jag va galen Men fan va värt det va när jag väl plocka vågorna, det tråkiga va bara att de stängde fort Vore bättre om det hade blåst 12 m/s

Logga in för att svara
#87135 Svar: Västerås - Torö /kusten bil imorn/helgen??? 14 år, 8 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Elvir skrev:
Tja, jag åker från Örebro imorgon till Torö men åker via Eskilstuna. Några möjligheter att ta dig dit?

Hmm. Nej tror inte jag ids det faktiskt, ingen är hemma verkar det som å kan skjutsa mig dit.
Min stoke är inte enorm så jag klarar mig annars borde jag varit på väg.
Men tack!

Det såg fint ut på bilderna från idag så äre lika imorn så äre dunder ju.
Surf on!

Ja e ännu gärna med på en Västeråsbil!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!