Facebook data

1
Le Vallé igår kväll (feelgoodfilm)
#87012 Le Vallé igår kväll (feelgoodfilm) 14 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

www.kiteclub.se/post/Le-Valle-Swedish-Utopia.aspx
Mest kul för oss som var där...
Måste dock finnas fler som har mycket bättre material från det magiska ljuset, så upp med det nu då;-)!! Göran m fl...

Logga in för att svara
#87063 Svar: Le Vallé igår kväll (feelgoodfilm) 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

asr
graphgraph

det var kul som fan!
trevligt att man fastnade lite på film där i början också!

Logga in för att svara
#87076 Svar: Le Vallé igår kväll (feelgoodfilm) 14 år, 9 månader sen Stoke: 7

above_the_law
graphgraph

Ja visst var det:-)!
Tycker du kingade där ute i söndags.
Tog ett tag att fatta att man skulle ligga så långt åt vänster (riders right) för att komma med. Trodde nästan det skulle bli en högervåg från den positionen men den bröt ju åt vänster i alla fall.
Själv vågsurfade jag nog bara ca 20 min där men fick i alla fall 2 bra vågor. Insåg att jag inte skulle orka vågkita om jag fortsatte (hade ju kört några timmar innan) och eftersom vågorna var rätt skvalpiga så satsade jag på strapless kiting istället. Jag körde tills alla gått upp och solen gick ner men då var jag så trött att jag nästan spydde, men det var det absolut värt.
Fn vilka feta sväll det kom på slutet i mitten av viken! Solnedgången var heller inget man kunde gå oberörd ifrån!
OBS! Ett tips om det vrider över lite för mycket mot väst (vnv) är att gå i norr om hamnen vid det bortre sjömärket. Där blir blev det mycket cleanare och fetare sväll... Bra att ha en kite ibland;-)

Peace,
/Nicco

Ändrat av above_the_law
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!