Facebook data

1
Surf på norra öland
#86958 Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

morran
graphgraph

Befinner mig på norra Öland för tillfället med surfbrädan i bagaget. Blåser på en hel del här så mellan att jag jobbar tänkte jag försöka hitta lite Surf. Finns det någon som har tips vart jag ska leta eller någon som vill ha sällskap i vattnet så blir jag glad! Finns på mail martenart.marten@gmail.com eller på Mob 0708 35 17 24
/Mårten

Logga in för att svara
#86962 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

hairminator
graphgraph

Synd jag kommer ut på måndag eftermiddag och då kommer det inte va mkt surf kvar

Logga in för att svara
#86964 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

Filip08
graphgraph

Drar nog upp runt 5 idag.. har inte möjlighet innan. Blir nog ängjärnsudden lr trollskogen (norr om böda). Så om du är kvar då så kan vi hooka up!

/Filip

Tel: 076 0182145

Logga in för att svara
#86965 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 7

JohanB
graphgraph

Härligt med lite sommarcrowd på öland! ska ut och reka lite spots nu. kanske hör av mig om jag hittar nåt vettigt och känner mig ensam. annars ses vi i vattnet. trollskogen kommer troligen va sjukt stökigt stort o strömt, men det finns ju ett par spots västerut som kan va fina idag. eller med lite tur ängjärn. fan va det blåser o regnar!

Logga in för att svara
#86966 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 4

Lee
graphgraph

JohanB can't be bothered driving up from mörbylånga wadda ya reckon about the east coast or south east below N Möckleby? any tips?

Logga in för att svara
#86969 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 7

JohanB
graphgraph

Sorry Lee, i only know the north.. surfed a big messy session fighting the current with your ozfriend chris today. try asking any of the kalmar crew, they know the south coasts. or get up here tomorrow morning!

Logga in för att svara
#86989 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

morran
graphgraph

Det var riktigt bra på trollskogen i går förmiddags men när vinden tilltog blev det rätt strömt. Ska fe mig ut nu igen å se om man hittar något mer, hör av er om någon mer ska ut, tjo

Logga in för att svara
#86993 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 7

JohanB
graphgraph

Ja jävlar va fint det var idag, även på andra ställen med lite mer offshore än trollskogen. men kallt så in i helvete! kände mig som världens värsta mes när jag satt och hackade tänder och drömde om hanskar i min 3:2a, men det kändes bättre efter bastu och kontroll av vattentemp: 6,5 grader celsius! helt stört. och ja, vi har kollat att termometern funkade och tre olika personer har mätt.

Logga in för att svara
#86994 Svar: Surf på norra öland 14 år, 9 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Har du några foton Johan? Härligt när det där klara kalla vattnet kommer uppvällande nåt man alltid bör vara beredd på vid alla pallkanterna. Året runt.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!