Facebook data

1
Vem är bäst i norden på väderprognoser?
#86762 Vem är bäst i norden på väderprognoser? 14 år, 9 månader sen Stoke: 28

Jonty
graphgraph

Vem brukar ni lita på när det är en osäker prognos på gång?

SMHI har på sin sida motsägelsefulla prognoser vilket är lite underhållande men sedan är de andra nordiska länderna inte alls eniga om hur det skall bli vilket jag inte vet om jag sett tidigare eller i alla fall inte att de är så otroligt oense.

windguru som kan vara en bra sida ändrar sig hela tiden också så det verkar vara en riktigt svår prognos.

Min fråga är helt enkelt vem skall man lita på?

Bör man kanske man gå på magkänsla och stoke vilket jag är ganska sugen på att göra...

Så den sista frågan så här långt... hur är det att surfa i åska?

Logga in för att svara
#86763 Svar: Vem är bäst i norden på väderprognoser? 14 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

1. yr.no
2. dmi/klart
3. windguru
4. smhi

den ordningen

Logga in för att svara
#86769 Svar: Vem är bäst i norden på väderprognoser? 14 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

Håller med! SMHI verker inte har koll alls. Inte ens under tiden det regnar - för då står det "uppehåll" ... typ .....

Ändrat av Gazzer
Logga in för att svara
#86772 Svar: Vem är bäst i norden på väderprognoser? 14 år, 9 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

SLICKA PÅ FINGRET O HÅLL DET UPP I SKYN SÅ KÄNNER DU VILKEN RIKTNINGEN DET BLÅSER O HUR STARKT OM DU ÄR RIKTIGT ERFAREN KÄNNER FU ÄVEN HUR STORT SWELLET BLIR !

Logga in för att svara
#86797 Svar: Vem är bäst i norden på väderprognoser? 14 år, 9 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Är det lite prognossvaj för Östersjön så brukar jag sätta min tro till DMI.
Men jag väntar fortfarande på en surf-Enok Sarri.

Logga in för att svara
#86951 Svar: Vem är bäst i norden på väderprognoser? 14 år, 9 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Östersjöportalen som va länkad på starsidan förut om man vill veta vågor eller klart.se om man vill se vinden..

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!