Facebook data

1
bra märke?
#86748 bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: -3

Thorbjörn Johansson
graphgraph

Hej jag undrar vilka märken som gör bra brädor?

Logga in för att svara
#86750 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

tjenare!! är du ny inom surfing? isåfall tycker jag att du satsa på att köpa en minimal eller funboard märke: Bic stryktåliga brädor lätta att lära sig på eller NSP och stryktåliga bra brädor att lära sig på jag rekomederar NSP före Bic tycker det är mer känsla i dom brädorn än i Bic brädorna. var kan jag köpa dessa brädor kanske du undrar kolla hemsidor eller länkar på startsidan på surfsverige där hittar du ett brett utval av butiker där du kan hitta din bräda lycka tilL!!!

Mvh john

Logga in för att svara
#86755 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: -3

Thorbjörn Johansson
graphgraph

tack så jätte mkt
och ja jag är ny jag har aldrig surfat förut men jag kolla lite på youtube och såg att det fanns surf i sverige och vart jätte nyfiken men är det för sent för mig att börja surfa och bli bra på det jag är 15 år?

Logga in för att svara
#86759 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

young surfer skrev:
tjenare!! är du ny inom surfing? isåfall tycker jag att du satsa på att köpa en minimal eller funboard märke: Bic stryktåliga brädor lätta att lära sig på eller NSP och stryktåliga bra brädor att lära sig på jag rekomederar NSP före Bic tycker det är mer känsla i dom brädorn än i Bic brädorna.
Mvh john

Håller med young surfer, dock skulle jag skulle hävda att de är mer känsla i en bic än en NSP. Men de är nog mera av en smaksak. Känns lite som att diskutera vilken sportbil som är bättre Lada eller Vaz
De är och funkar bra för nybörjare iaf.

Är du 15 bast och börjar surfa, så ligger du säkert 10 år före 50% av oss här

Mao: skaffa utrustning, hocka upp med några surf gubbar nära dej, visa att du är keen och stokad och pröjsa din del av soppan, Så ska du se att du får lift till vågorna, lite tipps i vattnet och ett gäng nya polare.

Lycka till !

Logga in för att svara
#86765 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: -1

Shozo
graphgraph

Inte att förglömma. Blocket och surfmarknaden på denna sida. Ibland kan man ha tur o hitta en fin planka till ett bra pris. Tror jag såg en Bic 7'2 eller nåt sånt på blocket för inte så länge sedan. Lycka till.

Logga in för att svara
#86766 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: -3

Thorbjörn Johansson
graphgraph

tack för svaren
jag hörde att det fanns något slags landslag inom surf också och det vart jag också nyfiken på.
har jag någon chans att komma med? jag bor typ 2 timmar från torö och jag får skjuts av min pappa typ 2 gånger i veckan tror jag tacksam för svar

Logga in för att svara
#86770 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Thorbjörn Johansson skrev:
tack för svaren
jag hörde att det fanns något slags landslag inom surf också och det vart jag också nyfiken på.
har jag någon chans att komma med? jag bor typ 2 timmar från torö och jag får skjuts av min pappa typ 2 gånger i veckan tror jag tacksam för svar

det är bra att du är taggad att börja surfa och att du inte bor för långt från surf men ändå långt bort najs farsa som kör runt dej du kanske ska lära dej surfa först innan du satsar på det ses i line upen om du kommer till västkusten!!! mvh john

Logga in för att svara
#86775 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: -3

Thorbjörn Johansson
graphgraph

aa

Logga in för att svara
#86785 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

sverre?

Logga in för att svara
#86791 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 28

Gazzer
graphgraph

elinn skrev:
sverre? nya medlemen är troligtvis inte den personen har ger sig ut för att vara i alla fall - skriver som han tror att ungdomar skriver men det nåt konstigt med syntaxen. Ganska säkert att han INTE dyker up på Torö.

Logga in för att svara
#86792 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 3

paffare
graphgraph

Hej Troll!

Logga in för att svara
#86846 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

jani
graphgraph

LOL

Logga in för att svara
#86879 Svar: bra märke? 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

hinge
graphgraph

Cracker.. 15 år är försent... Du har ingen chans. Ge upp. Hajmat.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!