Facebook data

1
San diegos bästa spot?
#86742 San diegos bästa spot? 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

lillebrandskan
graphgraph

Hej, enkel fråga, ska till Usa imorgon och kommer åka till san diego, är det någon som vet ett bra spot i området?

Ha det bra!

Logga in för att svara
#86744 Svar: San diegos bästa spot? 14 år, 9 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Haha Kan börja med att fråga har du bil? Annars är du ganska begränsad till beach breaks.
Är du duktig så är windensea en grym spot men är du kook så har du inget där och göra.
Annars är min favorit Blacks beach dock ingen spot för nybörjare. Annars har du Swamis och Cardiff aka Swarmis and Crowdiff eller Trestles. Också ganska hård mentalitet. Om du är ganska ny på brädan så är det la jolla sores eller mission och pacific beach som gäller även pb point har en snäll våg.
Jag är i Mexico, Baja California där jag är och jobbar över veckorna för tillfället kommer vara tillbaks i SD ikväll (16de) Så om du är sugen kan du hänga med mig och ut den 17de och 18de så kan du ringa mig på 310 456 4207. Annars är det på Baja bästa surfet är ingen crowd och grymma points. Ända sedan the "drugwars" startade åker inga gringos hit så det är helt tomt ute i vattnet. Aja ha det bäst SD e grymt.

Logga in för att svara
#86745 Svar: San diegos bästa spot? 14 år, 9 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Finns en hel del! Börja med att kolla in www.wannasurf.com/spot/North_America/USA/California/San_Diego_County

Har du tur kanske någon av våra medlemmar som bor där kan mötas upp och visa dig runt.

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#86746 Svar: San diegos bästa spot? 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

lillebrandskan
graphgraph

Bil- check, jag har insett att det är svårt att ta sig runt i usa överhuvudtaget utan en... så det var lika bra att hyra haha, tack för erbjudandet men jag mellanlandar i new york i helgen och ska sedan besöka lite familj, så är inte riktigt säker exakt datum.. men somsagt tack i alla fall!

Ja just det, klart jag ska kolla in wannasurf, hade helt förträngt den sidan! går in på en gång

Logga in för att svara
#86747 Svar: San diegos bästa spot? 14 år, 9 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

du kan surfa i NY också

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!