Facebook data

1
Köpa våtdräkt i Portugal?
#86441 Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 2

Namio
graphgraph

Då var sommarens surftripp till Portugal fixad och klar!
Så vitt jag minns från förra resan dit så är det väl skönast med en 3/2 även på sommaren? Tänkte därför passa på att köpa en ny där. För det är väl billigare där än här hemma i Svea? Tacksam för tipps på bra inköpsställen, framför allt i Peniche- området eller i Lissabon!

Trevlig vågrik sommar på er alla!

Logga in för att svara
#86449 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

ALLT....är väl billigare än Sverige!!? Om du inte hittar någon Super Rea här hemma förstås.

Det finns lite surfbutiker vid vissa stränder runt Lissabon. Kommer tyvär inte ihåg på vilka stränder eller namn tyvär. Vid Peniche finns det 1-2 rätt justa butiker.

Logga in för att svara
#86454 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Det finns en Billabong? outlet i Ericeira, tror inte dom har jätte utbud av dräkter dock..

Logga in för att svara
#86467 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Köp hemma, så slipper du leta prylar direkt när du kommer ner, istället hoppar du i plurret på momangen ...åker själv till Portugal med familjen i Augusti

Logga in för att svara
#86472 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 9

tullkyckling
graphgraph

Jag köpte billig tretvåa på outlet i Peniche. Bra deal jämfört med butikerna i Baleal.

Logga in för att svara
#86482 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 8

tobbe
graphgraph

I Peniche finns på baleal både en ripcurlbutik och en mycket välsorterad surfbutik (58 surf) som har ett brett sortiment av óneill, excel, billabong o bodyglove, priserna är dock rätt lika de i england dvs inte så mycket billigare än någon annanstans i europa. Lissabon finns surfbutiker i carcavelos o costa da caparica.

Logga in för att svara
#86522 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 2

surfchica
graphgraph

58 Surf är grym! Hittade en surfbräda där idag
Annars såg vi från bilen att det finns en surfoutlet mittemot hamnen, har dock ingen aning om de har våtdräkter.

Logga in för att svara
#86733 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

sassa
graphgraph

Visst är 58 en kanonbutik men inte så billig.. om du inte är så kinkig så kan du göra som jag och fynda en billig variant på Portugals motsvarighet till Stadium. de dyrare märkena kan vara lite top notch i rörlighet och så.. för mig så funkar det i alla fall helt OK! Köpte min 3/2 för ca 70 euro!

Logga in för att svara
#86741 Svar: Köpa våtdräkt i Portugal? 14 år, 9 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

annars kan du köra i boardis eller bikini!!! aloha!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!