Facebook data

1
Surftävling i San Sebastian (bilder)
#86228 Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Är nere i San Sebastian på en lite semester och hade lite dålig koll men det var ju tydligen en surftävling här med grymmt bra surfare som ni kan se på bilderna

bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Logga in för att svara
#86231 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Länken funkar inte !

Logga in för att svara
#86233 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Funkade för mig nu i morse.
Men testa igen:

bazmei.bloggsida.se/

Logga in för att svara
#86235 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 10

Qanik
graphgraph
Donerat Silver

Får:
"Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Kan vara bara jag men. Annars skulle jag gissa att de har med hur du satt rättigheterna på sidan.

Logga in för att svara
#86238 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Funkar för mig! Tack för bilderna bazmei!

Logga in för att svara
#86239 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

grymmma blider bra tajming med tävlingen =)

Logga in för att svara
#86240 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

=) =)

Logga in för att svara
#86268 Svar: Surftävling i San Sebastian (bilder) 14 år, 10 månader sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Ja sjukt bra tajming! Surfade lite samtidigt som tävlingen vid sidan av men var för bakis och surfade som jag vet inte vad så bestämde mig för att fota lite istället när det drog ihop sig mot final. Har tyvärr inte haft tillgång till PS men skall väll försöka fixa till dem lite senare.
Lägger ut lite nya bilder från det vågor jag lyckades fånga dagen morgonene efter. Inte riktigt samma standard dock! Imorogn blir det Biarritz! Håll koll på bloggen. Kommer mera om det vill säg väl.
Tackk för kommentarer

//bazmei

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!