Facebook data

1
vill jobba med surfing
#85901 vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

wiberg
graphgraph

Hej skulle villa få lite tips om jobb som har med surfing att göra!börjar förstå det hella men behöver mer timmr i vattnet,har surfat ca två år men bara i skandinaviskvatten men börjar få det att funka o skulle villa utväkla mig så mycket så möjligt men måste till bättre vågor o (varmt vatten),kan man man jobba som surfinstruktör någon stans utan någon utbildning eller måste man ha en sådan o var tar man den o vad kostar den i såfall?eller finns det något annat man skulle kunna gör känner att det måste hända snart mvh johan

Logga in för att svara
#85902 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Du gör nog bäst i att flytta utomlands i något år och surfa varje dag. Sen kan du börja fundera på att bli instruktör. Precis som i allting annat krävs det ju att man kan sin sak

Logga in för att svara
#85903 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

wiberg
graphgraph

skulle nog kunna hjäpa nybörajre att komma igång utan några alls problem för den dellen men skulle kunna tänka mig vad som hälst men hjärna något inom surfing så man lever i det hella o utomlands hade jag hjärna sätt mig vara i men var?o jobb det är det som är frågan!!

Logga in för att svara
#85904 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

wiberg
graphgraph

se inte mot gångar hitta utvägar

Logga in för att svara
#85905 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

HAHAHAHAHA

Jag går inte på det där...

Logga in för att svara
#85906 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Är det Sverre tro...?

Logga in för att svara
#85909 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Om du kan visa lite skills genom att lägga upp fler surfpics, så kan du kanske få jobba som surfguide för mig... morro negrito, panama

Logga in för att svara
#85924 Svar: vill jobba med surfing 14 år, 10 månader sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Bor, jobbar och Surfar dagligen i SoCal tycker jag har grymma skills har varit på ett par intervjuer/auditions för surfintructörs jobb och har blivit ägd. Dock så är det oftast uppspolade semipros som alldrig "made it" som jobbar där och en wqs pro som har sitt namn på skolan. Så summa summarum så behöver du MYCKET mer erfarenhet än 2 år i svenska vatten. Har dock ingen aning om vad en "svensk" surfskola har för kritérier på deras surfinstructörer.

But good lock my friend and keep on trying!

godspeed!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!