Facebook data

1
Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz
#85884 Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

maesel
graphgraph

är det någon som vet hur man tar sig till antingen san sebastian eller biarritz på ett billigt vis?
bor i nordvästra skåne, så köpenhamn eller göteborg är de mest lägliga flygplatserna.

finns det billiga och smidiga tågresor är detta också intressant.

evigt tacksam för svar

Ändrat av maesel
Logga in för att svara
#85886 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 10 månader sen Stoke: 7

GZaa
graphgraph

Kolla Skyscanner.com beroende på när du vill resa så finns det en del att välja på. resa mitt i veckan är alltid billigast tisdag-onsdag-torsdag. MAn kan också flyga till Bilbao och sen ta bussen till San Seb för 17 eurros, sen därifrån vidare till biarritz. just nu är easyjet det billigaste men då får man byta i London och de har ju en del dryga dolda avgifter. trots deras idiotavgifter så var de billigast.

Man kan också flyga till bordeaux och därifrån ta tåget till Biarritz för ca 25 euros, kan också vara en billig variant eftersom många flyger dit. Som sagt kolla skyscanner.com och prova.

Att flyga till Paris och sedan ta tåget är också ett alternativ, men beroende på när man flyger kan tåget kosta en del och då förlorar du bara tid och pengar.

Lycka till!

Erika

Logga in för att svara
#86278 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

maesel
graphgraph

Tack för ditt svar Erika.

Efter mycket letadnde så hittade jag och min surfvän en flygbiljett från köpenhamn via madrid till san sebastian för 2200 kr t o r. Det får ändå räknas som godkänt tycker jag.

Har du några andra tips om vilka ställen/områden som är bra att bo på är du välkommen att hjälp oss.

/Christian

Logga in för att svara
#86281 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Stockholm-Bordeaux kostar 999:- på måndag, enkel..
sen liftar du hem..

Logga in för att svara
#86286 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

Magnus
graphgraph

Helt rätt lars!

Logga in för att svara
#86305 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

maesel
graphgraph

Fan det var rätt billigt! Tyvärr är det typ lika dyrt att ta sig upp till stockholm från Helsingborg så det lönar sig inte...

Logga in för att svara
#86312 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 3

palo
graphgraph

Vilket flygbolag hittade du för 999 kr?
Låter riktigt bra

Ciao

Logga in för att svara
#86314 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 25

lars
graphgraph

Norwegian.no

Logga in för att svara
#86322 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

Skönt att Norwegian återinrättade Sthlm - Bordeaux direktflyg.
Kommer ihåg Sterling Airways dödsryckningar, när de beslutade sig för att omvandla direktflyget till att först (!) mellanlanda på Rivieran (Toulon, St Tropez). Surfboskapen satt kvar och väntade på vidaretransport medan Bröderna Schulman och annat very impotent people glassade av.

Logga in för att svara
#86326 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 0

maesel
graphgraph

Haha! Någon skulle bundit fast dom och tagit med fanskapet till vågorna och visat vad livet verkligen går ut på...

Logga in för att svara
#86340 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

intrerail kort är billigt 22 dagars kort 2399 då har du 10 valfria tåg dagar inom 22 dager runt i europa ska ta det nu i början i agusti till bia o san sebastian o luffa me tält i nåra veckor =D kanske ses på tåget eller i line upen !! aloha

Logga in för att svara
#86343 Svar: Billigaste resväg till San Sebastian/Biarritz 14 år, 9 månader sen Stoke: 9

perry
graphgraph

maesel skrev:
Haha! Någon skulle bundit fast dom och tagit med fanskapet till vågorna och visat vad livet verkligen går ut på...

Hade varit något: "Stopp. Du ska bli min surf-manwhore. Du ska tvätta min våtdräkt, kånka brädan och panta mina tomma ölburkar. Du ska även hålla min handduk på stranden så den inte får sand på sig."

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!