Surfer skrev: Gott att se min gamla bräda rippa eller är det mr Rippa som rippar min gamla bräda?
Haha! Ja den gick som en oljad blixt idag, behövde knapp surfa den själv
Inga problem att hitta sig själv bland alla bilder med den röda färgen på brädan.
Men tyvär fick den sig en törn mot en fet torö-sten och jag var tvungen att silvertejpa nosen
TheGhost skrev: Skidåkarn är det här Dr Forsman ??? Och, i så fall, vaffö kör han med huvan på ???
60% av gubbarna på Taigan va utan idag!! (10 pers på pointet) Jag, som varit sjuk, i två veckor föredrog att ha den på, i och för sig,,,
Tackar för kommentarerna, har laddat upp bilderna på min hemsida i snäppet större format och bättre färger än det som blir på surfsidan. www.stefan-zander.com
för dom som är intresserade, sidan är under uppbyggnad.
jocke 2.0 skrev: TheGhost skrev: Skidåkarn är det här Dr Forsman ??? Och, i så fall, vaffö kör han med huvan på ???
60% av gubbarna på Taigan va utan idag!! (10 pers på pointet) Jag, som varit sjuk, i två veckor föredrog att ha den på, i och för sig,,,
Helt korrekt! Härligt att höra. Det är på Taigan agnarna sållas från vetet!
TheGhost skrev: Tackar för kommentarerna, har laddat upp bilderna på min hemsida i snäppet större format och bättre färger än det som blir på surfsidan. www.stefan-zander.com
för dom som är intresserade, sidan är under uppbyggnad.
Fan va snygga dom är! Vilken skillnad på krispighet och färger. Fantastiskt!
perlin skrev: Jag satte ihop en liten tramsig filmsnutt från dagens surf. Fick inte med så mycket bra eftersom jag bara filmade en kvart. Håll tillgodo!