|
#85646 |
Billigt Agadir eller Fuerte i januari 14 år, 10 månader sen |
Stoke: 0 |
|
Tja!
Sitter och funderar på om man skall ta sig neråt nånstans i vinter. Verkar gå att få billiga resor till både kanaljeholmarna och Marocko men vad kostar det att bo där? Jag har kollat på surf campernas priser och det verkar väl gå på omkring 4000 för en vecka på alla ställen.
Om man inte skall ta lektioner, skiter i uteliv och nöjer sig med en säng och tillgång till nån form av bajsmaskin med gångavstånd till vågorna så borde det ju gå att få det billigare än så va?
Nån som har erfarenhet?
Vad kostar det att hyra brädor förresten? Gissar att det kanske kan vara billigare än att försöka ta med sig egna på ryan air?
|
|
|
|
|
#85647 |
Svar: Billigt Agadir eller Fuerte i januari 14 år, 10 månader sen |
Stoke: 28 |
|
Morocco klart bättre val om du uteslutar uteliv .... Immsuane = Hassan's surf hotel. Finns brädshop i byn ... kan hända att du hittar billiga brädor i Tagazoht .
|
|
|
|
|
#85649 |
Svar: Billigt Agadir eller Fuerte i januari 14 år, 10 månader sen |
|
Marocko utan tvekan. Tips kan vara charterflyg (ta med bräda billigt om du förbokar) till agadir sedan hyra billig bil och köra till tamraght (precis innan tagazought) eller tagazought. Du hittar billigt boende och alles om du letar runt på nätet (campsen är ofta dyra). Sedan är det bara köra upp och ner längs kusten. Vi bodde i ett hus 4 pers och betalde 600spänn/pers för en hel vecka. Dec/Jan är riktigt bra.
|
|
|
|
|
#87341 |
Svar: Billigt Agadir eller Fuerte i januari 14 år, 8 månader sen |
|
Jag tänkte dra iväg en sväng i september, men har inte så stor koll på Marocko.. är det samma rekomendationer som gäller?
|
|
|
|
|
#87370 |
Stoke: 28 |
|
Det kan man säga .... har för mig dock att vågfrekvensen ökar längre mot vinterhalvåret.
|
|
|
|
|
#87380 |
Stoke: 25 |
lars
|
Marocko i september är nog inge bra, åk till Portugal..dec/jan är perfekt för Marocko, boende i Taghazout finns typ för 100 kr natten med utsikt över pointen..
|
|
|
|
|