Facebook data

1
aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli.
#85463 aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

tjena allla undrar om någon vet något billigt boende i biarritz nåt bra vandrarhem eller dylikt öppen för alla förslag aloha!

Logga in för att svara
#85509 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Friends of Aloha på Btz Camping! Eller bara Btz Camping...

Logga in för att svara
#85510 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Logga in för att svara
#85534 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

gött jo jag har sett lite på dom sida men måste man boka innan på campingen elle kan man bara komma ner o så??

Logga in för att svara
#85543 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

boka. Det finns fortfarande platser kvar.

Logga in för att svara
#85557 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

okej gött jonas då kanske man ska göra det isfall =) men som snål tjörnbo vet nån alltså nått sånt där superbilligt ställe där väggar eller ´gräsplättar är så billiga så det känns bra efteråt i plånboken =) bara undrar om nån vet aannars så får jag la boka in mej där =D

Logga in för att svara
#85564 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Det finns en hemlig grotta ute på udden bakom fyren där du kan sova gratis. En djup jävel alltså, typ Lummelunda.

Logga in för att svara
#85566 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Kom ihåg att det inte finns nån allemansrätt där. Gendarmerna älskar att väcka 'felsovare', helst tidigt på morgon.
Annars kan du alltid dra till en husbilsparkering (finns en liten söder om Les Cavaliers i Anglet) o fråga om du kan få sovplats i nån bil mot att du ger surflektioner till alla barnen där...

Friends of aloha låter soft!

Logga in för att svara
#85575 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

jag tycker redax ide är fet!! annars så kan man ju testa esta ide låter nästan som den kan funka =) eller så kolla jag med friendsofaloha! låter det bästa men dyrast=( jaja aloha alla btw surf på västkusten i morrn =)v

Logga in för att svara
#85576 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 1

Zanzo
graphgraph

Hmm du kan ju alltid förföra en fransos. Det finns ju inga rödhåriga där(?), så du framstår nog som exotisk i deras ögon och då är det ju inga problem!

Logga in för att svara
#85577 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Aintain
graphgraph

Där är husvagnsparkering i marbella också men då kan du lika gärna bo på friends of aloha. Bor du där kommer du säkerligen springa på mig också

Logga in för att svara
#85617 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Zanzo skrev:
Hmm du kan ju alltid förföra en fransos. Det finns ju inga rödhåriga där(?), så du framstår nog som exotisk i deras ögon och då är det ju inga problem!

MED DEN VITA ARSELET BLIR DU NOG OCHSÅ EXOTISK!!!!

Logga in för att svara
#85618 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Redax skrev:
Det finns en hemlig grotta ute på udden bakom fyren där du kan sova gratis. En djup jävel alltså, typ Lummelunda.

BERÄTTA MER OM DEN?? =D LÄT BILLIGT! =)

Logga in för att svara
#85619 Svar: aloha tänkte smita till Biarritz nu i juli. 14 år, 10 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

Zanzo skrev:
[quote]Hmm du kan ju alltid förföra en fransos. Det finns ju inga rödhåriga där(?), så du framstår nog som exotisk i deras ögon och då är det ju inga problem! [/quot

Så exotisk blir jag inte vet en till med rött hår i france till och med filmbevis /

men du blir nog ensamm ifrankrike med en sån vitt arsle! kom imorrn runt 2 te skärhamn! peace

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!