Facebook data

1
Hur blir man invald i Surfsverige.se?
#85278 Hur blir man invald i Surfsverige.se? 14 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Igen är vi inne i en såndär period där medlemmar väljer att gå ur SS. Vi hade nån för nåt år sen när Swingkid och Alexel Gordo lackade ur på Sverre och hoppade av SS med nåt form offentligt brev och sen radering av kontona. Nu äre Sverre och Adamski.

Vad är detta för skit?

Tror de att de är med i nån form av styrelse med med ansvar och skyldigheter? Det verkar nästan så med tanke på hur de agerar. Är det normalt att forummedlemmar tackar för sig genom att få sina konton raderade?

Äsch, jag är bara sur över att Adamski drog. Lite sur över Sverre också men han var inne i ett sånt jävla spamstim mot slutet så det kan vara bra med en liten paus. Synd bara om den ska hålla i sig.

ps.
Intressant fakta. Jocke och Jocke 2.0 lyckades på helt eget initiativ få bort de två som skrev mest här på forumet, och även sig själv.

Logga in för att svara
#85281 Svar: Hur blir man invald i Surfsverige.se? 14 år, 10 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

HEJ IGEN. A am BACK ???? Vet inte hur detta gick till, men jag skrev ett långt mail, till Redax i går kväll, ( på fyllan såklart) Där jag tackade för uteslutningen, och bad om att inte bli insläpp igen. Antar att jag är tillbax, för att redax också vill jävlas lite. Klagade också, på att min jobbar kompis Clas Pettersson (klättermus) också va avstängd. Förmodligen för att vi bodde på samma hotel, och skrev under samma IP nr. Jag vill också, tacka WILLY som har uppmärksammat min bedrift, om att ha SÄNKT elin_nybörjaren samt Sverre. Att Adamski försvann är dock otur, men o andra sidan så tyckte han att det va helt ockej att jag försvann. Tripp, trapp, trull. Sagan är inte SLUT.

Nu, när BOS är borta,,,,,

IN BosCT we TRUST

Logga in för att svara
#85410 Svar: Hur blir man invald i Surfsverige.se? 14 år, 10 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

ps.
Intressant fakta. Jocke och Jocke 2.0 lyckades på helt eget initiativ få bort de två som skrev mest här på forumet, och även sig själv.[/quote] Jag har ÅNGEST,,,, Jag kan, naturligtvis inte själv ta åt mig äran, om att ha sänkt. Vissa "så kallade" problem användare på denna saijt. Det va en massa som hjälpte till,,,,Willy, med sin kaffekopps diskar mobbning. Biggaloppa med sin uppkäftiga "gå på anda" när det verkligen, började "hetta till"
JA, det finns fler,,, Jag, kan ej, nämna er alla, vid namn,,, Men, ni vet själva vilka ni är
Viva liberation.

Logga in för att svara
#85411 Svar: Hur blir man invald i Surfsverige.se? 14 år, 10 månader sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Hmm, det blev nåt fel med citeringen,,,ja,men ni vet,,,,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!