Facebook data

1
NOT OVER
#85215 NOT OVER 14 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

As you all have noticed, since the new surfsverige sight got going there has been an 'ebb' in the amount of input into surfsverige..sverre has kämpat..the interesting thing is that everyone is still 'here' !!

Lots of us just read and don't write anything unless we 'have' to because we just 'have' to sometimes...
I myself have been really busy with the swedish surf team..organizing surf training camps and fixing a huge pile of dinged boards for everyone..(for free mind you)..and lots of other stuff you guys haven't even heard about cause i don't have time to write---just like alot of you's..
I have 2 kids who are in sport and a fucken big house i'm renovating and THERE ISN'T ANY SURF IN NORRLAND AT ALL to talk about..we haven't even surfed ONCE this spring..so i just work and organize TEAM SWEDEN and try to get all the shit jobs at home done so when the surf finally comrs up i can go with out dåligt sammvete!!....I HOPE SVERRE DOESN'T LEAVE...i will miss him.
where is gazza by the way???????????????
he was a legend a good motståndare,,
long live BOS and if i have to i will take over godfather rollen som jag gjorde en gång förut ..
peace surfing brothers,,,and PLEASE blow some wind up north for us STARVING surf brothers...
TEAMCAPTAINRATMAN

Logga in för att svara
#85223 Svar: NOT OVER 14 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

goodonya Rat

Logga in för att svara
#85297 Svar: NOT OVER 14 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

And what about me!!!!

I am
* building a new extension
* training for a half iron man 6 days a week
www.trifuel.com/training/triathlon-training/half-ironman-training-program
* surf when there is surf (5 days out of 7 last week)
* Work a full time job and got promoted without pay - even more work (i know that swedes dont know what work is with 36hour week, 6 weeks annual leave and friskvardstimma. (SOFT!!)
* Have no dishwasher
* And involvment with the SSA
* And trying to post stuff on irish surf sites
* And downing pints at my local
* And watching TV.

Lads, you been in sweden too long...started whining already!

Ändrat av Andiss
Logga in för att svara
#85299 Svar: NOT OVER 14 år, 10 månader sen Stoke: 21

JFL
graphgraph

Ändrat av JFL
Logga in för att svara
#85301 Svar: NOT OVER 14 år, 10 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Andiss skrev:

* Work a full time job and got promoted without pay - even more work (i know that swedes dont know what work is with 36hour week, 6 weeks annual leave and friskvardstimma. (SOFT!!)

Hmm, lite konstigt. Här där jag bor i Sverige jobbar vi 40 h/v, 5 v semester och inte friskvårdstimme. Men jag ska inte klaga, jag sitter ändå mest på SS.se och skriver saker.

Din befordran verkade inte så bra. Inte för dig iaf...

Logga in för att svara
#85303 Svar: NOT OVER 14 år, 10 månader sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Willy skrev:
Andiss skrev:

Hmm, lite konstigt. Här där jag bor i Sverige jobbar vi 40 h/v, 5 v semester och inte friskvårdstimme. Men jag ska inte klaga, jag sitter ändå mest på SS.se och skriver saker.

Din befordran verkade inte så bra. Inte för dig iaf...

Nej livet pa irland suger ratt hart

Ändrat av Andiss
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!