Facebook data

1
R.I.P. Sverre
#85186 R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
Inlägg: 2926
graphgraph
offline

Kommentarer till R.I.P. Sverre

 
Logga in för att svara
#85187 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
Inlägg: 2316
graphgraph
offline

I hope it's not true.

If it is, RIP Sverre.

BOS4LIfE

'raises flag at half mast'
 
Logga in för att svara
#85193 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 5

freddan
Inlägg: 432
graphgraph
offline

ryktet säg att de e Sverre som ligger bakom dom feta dämparna inom Downhill som kommit tillbaks på marknaden nu som går under BOS
www.bosmtb.com/MTB/MTBmedia/MakuluFab.JPG
 
Logga in för att svara
#85197 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
Inlägg: 2405
graphgraph
offline

R.I.P. mannen!

Men ryktet går att han nu emigrerat till ett hörn av Afrika utan Internet, precis startat en surfdansskola och trivs som gäddan i ån...
 
Logga in för att svara
#85199 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 4

Hasse
Inlägg: 182
graphgraph
offline

Äntligen!!!! Inte en dag för tidigt...
 
Logga in för att svara
#85200 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

Hasse skrev:
Äntligen!!!! Inte en dag för tidigt...


Är du arg för att Sverre kom för tidigt? I DIN MAMMA!!!!
 
Logga in för att svara
#85202 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 29

Esta
Inlägg: 2405
graphgraph
offline

Omvärlden börjar reagera på Sverres försvinnande!
 
Logga in för att svara
#85203 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 14

cederholm
Inlägg: 1006
graphgraph
offline

Blir ju lite speciellt utan the man the myth the legend, Sverre på forumet

Skaparen av mycket märkligt, mycket skit och väldigt mycket roligt. Simma lugnt Sverre
 
Logga in för att svara
#85204 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 5

freddan
Inlägg: 432
graphgraph
offline

detta har ju faktiskt hänt förr
 
Logga in för att svara
#85216 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 68

RATMAN
Inlägg: 2714
graphgraph
offline

HE BETTER NOT FUCKEN GO!!!
THA RAT WILL GO DOWN AND PISS ON HIS HUSVAGN AND DIG UPP HIS FUCKEN GRAVAD GÄDDOR AND SMOKE HIS HUSVAGNSPLATS NER!!
 
Logga in för att svara
#85238 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 1

björn j:son lind
Inlägg: 178
graphgraph
offline

Ska försöka tänka på Sverre när jag rollar ikväll.
 
Logga in för att svara
#85240 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 5

freddie m
Inlägg: 63
graphgraph
offline

Shit man down man down!
 
Logga in för att svara
#85246 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 6

Galveston
Inlägg: 250
graphgraph
offline

Fattar inte hur man kan tycka att en anonym person som trashar alla trådar med bajs skulle vara "kul" och livar upp forumet? Och BOS, skit och intern humor, nej tror Surfsverige klarar sig utan Sverre.
 
Logga in för att svara
#85249 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

Galveston skrev:
Fattar inte hur man kan tycka att en anonym person som trashar alla trådar med bajs skulle vara "kul" och livar upp forumet? Och BOS, skit och intern humor, nej tror Surfsverige klarar sig utan Sverre.


Använd BOS och skit i samma mening och du sätter din sista potatis!!!! Din MAMMA kan va en INTERN!!! Va fan snackar du om tönt!? Bara för att du har noll självdistans så behöver väl inte alla andra anpassa sig till din tafatthet...? Eller?
 
Logga in för att svara
#85253 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 6

Galveston
Inlägg: 250
graphgraph
offline

Va? Eh, precis, ett internt mammaskämt till. Tror du ska slå upp "självdistans" och "tafatt" och fundera på vad det har med mitt inlägg att göra. Vadå alla andra anpassa sig (till min tafatthet), Sverre slutar skriva, det är väl hans beslut inte alla andras.
 
Logga in för att svara
#85256 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 2

Castorn
Inlägg: 372
graphgraph
offline

Hatten av för bitvis stor underhållning. Då surfning likt en magnet tycks dra fram bristen på självdistans(syftar inte på Galveston) hos många av dess utövare, har Sverre varit en välbehövlig motpol för att bibehålla kontakten med verkligheten. Jag tror Sverre har gjort surfsverige mer gott än ont. Efter att ha hängt på dom här surfforumen i massa år har i alla fall jag blivit rätt blassé. Efter att ha sett tusentals bilder på svensk "skitsurf", läst hundratals recensioner av våtdräkter, hundratals frågor om på vilken vindriktning Torö fungerar o.s.v blir det i min smak till slut rätt enkelspårigt och förutsägbart. Till slut måste det tillföras någon ny krydda för att det ska vara intressant att fortsätta lägga sin tid på ett internetforum. Den kryddan tillförde Sverre enligt mig.
 
Logga in för att svara
#85257 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

Galveston skrev:
Va? Eh, precis, ett internt mammaskämt till. Tror du ska slå upp "självdistans" och "tafatt" och fundera på vad det har med mitt inlägg att göra. Vadå alla andra anpassa sig (till min tafatthet), Sverre slutar skriva, det är väl hans beslut inte alla andras.


Alltså... Ditt inlägg skulle funka som en perfekt förklaring på "Människa som saknar självdistans" och sen svara med allt du skrivit (vad jag sett). Du är så fullständigt avskalad på humor att en naken apelsin ser påklädd ut... Men förståndshandikapp kanske man inte ska skoja om...
 
Logga in för att svara
#85258 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

Castorn skrev:
Hatten av för bitvis stor underhållning. Då surfning likt en magnet tycks dra fram bristen på självdistans(syftar inte på Galveston) hos många av dess utövare, har Sverre varit en välbehövlig motpol för att bibehålla kontakten med verkligheten. Jag tror Sverre har gjort surfsverige mer gott än ont. Efter att ha hängt på dom här surfforumen i massa år har i alla fall jag blivit rätt blassé. Efter att ha sett tusentals bilder på svensk "skitsurf", läst hundratals recensioner av våtdräkter, hundratals frågor om på vilken vindriktning Torö fungerar o.s.v blir det i min smak till slut rätt enkelspårigt och förutsägbart. Till slut måste det tillföras någon ny krydda för att det ska vara intressant att fortsätta lägga sin tid på ett internetforum. Den kryddan tillförde Sverre enligt mig.


Och här har vi en människa som jag saknat som jag vet att sverres bortgång var syftet till att få tillbaka...
 
Logga in för att svara
#85259 Svar: R.I.P. Sverre 13 år, 10 månader sen Stoke: 20

adamski
Inlägg: 1405
graphgraph
offline

Äh, skit i samma. Till skillnad från Sverre så har jag inget att förlora då jag inte befinner mig i mediernas värld jämt och ständigt. Jag kommer att finnas vid nästa större tävling, mest för att dricka till och känna kärleken hos mina bröder och systrar. Då får ni gärna konfrontera mig... Ha det gött... Over and out...

PS... Fast dissa mig inte för hårt, BOS finns alltid närvarande...(och kan ge er duktigt med stryk:)
 
Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax
 
Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!