Facebook data

1
samåkning helger från mellansverige till hav
#84971 samåkning helger från mellansverige till hav 14 år, 11 månader sen Stoke: 0

Jennifer1
graphgraph

Hej hej boys and girls !!
Nån som är ute och åker om helgerna (eller under veckorna) som vill plocka upp mig på vägen och ta med mig+ bräda i riktning mot havet.
Bor i Örebro men kan i princip starta i Stockholm...eller möjligtvis Göteborg.....
Tackar som bockar!!
J

Logga in för att svara
#84983 Svar: samåkning helger från mellansverige till hav 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jag fattar inte?
starta i stockholm eller Göteborg??? Du bor i Örebro..
ska du ta buss från Örebro till Stockholm, och sen samåka därifrån till torö, är det så du menar?

Logga in för att svara
#84986 Svar: samåkning helger från mellansverige till hav 14 år, 11 månader sen Stoke: 0

Stefan
graphgraph

Hej! Bor norr om Nora (5 mil norr om Örebro). Åker inte särskilt ofta, men nu är jag så surfabstinent så första bästa surfbara swell får duga. Imorgon skulle t.ex. Bohuskusten funka, men jag känner inte till bryten, och prognosen är lite för klen för att jag ska chansa resan. Skriver en rad i din gästbok också.

Logga in för att svara
#85236 Svar: samåkning helger från mellansverige till hav 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

gusse
graphgraph

hej Jennifer, jag är likom du tjej och sugen på att prova svenskt vatten i sommar... kör i så fall från karlstad. Hör av dig!

Logga in för att svara
#85248 Svar: samåkning helger från mellansverige till hav 14 år, 10 månader sen Stoke: 0

Jennifer1
graphgraph

JA! då kör vi i sommar, extra kul med en tjej också!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!