Facebook data

1
living on the edge!
#84887 living on the edge! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Man kanske borde ta ett jävla lån för att köpa typ bostadsRÄTT eller RADhus...
ja man säger det på banken....

Men man tänker aldrig använda stålarna till att fan bara bo! Nej, där går gränsen för hang loose livet. Då är det bättre att satsa hela sitt liv på en kort period av att leva on the edge.

Man tar alltså stålarna och drar till Hawaii, för att aldrig återvända, nej och lånet är inget problem för man planerar att storvågssurfa tills man trillar av pinn, av brädan alltså, och ner i vågens jävla gapande käft, ner i in the reeeef!!

hahahaha Då kan man skratta bankmännen i NYLLET!

Sorry, dude, no money, I spent it on waves!

Logga in för att svara
#85035 Svar: living on the edge! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

jag har kommit på andra tankar

ska inte ta ett lån

Logga in för att svara
#85039 Svar: living on the edge! 14 år, 11 månader sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

De va de vettigaste jag hört från dig på länge.

En plan jag skulle kunna satsa på en dag som denna, dock inte dö i storvågorna. Inte för snart iallafall.

Logga in för att svara
#85041 Svar: living on the edge! 14 år, 11 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

He he he Tjackade precis ett radhus och håller nu på att renovera istället för att åka till Bali............
men å andra sidan så kapar jag min boendekostnad rejält vilket innebär mer pengar till resor
Sedan amorterar man hårt vilket innebär att när man tar sin tidigare lagda pension så har man ännu mera stålar till livet bland vågorna någonstans i världen!
Bali resan kvarstår till mars nästa år i kombination med min numera årliga mentawairesa:-)
sedan får man sticka in med två st korta veckoresor innan det så man överlever surfabstinensen:-)

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!