Facebook data

1
Nomineringar till bästa profilbilden!
#84647 Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Min nominering går till Zanzo.

Motivering.
En syn man sett vid alla Sveriges bryt från längst upp i norr till längst ner i söder. Detta är surf.

Logga in för att svara
#84648 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Min nominering går till Hea. Den utstrålar glädje inför/efter surfilaiset.

Logga in för att svara
#84652 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Jag röstar på Hardings, LÄTT!!!

Den är så enkel, geometrisk och stilren, men ändå så glad!

Logga in för att svara
#84654 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Willy skrev:
Min nominering går till Zanzo.

Motivering.
En syn man sett vid alla Sveriges bryt från längst upp i norr till längst ner i söder. Detta är surf.

ja... det finns ornitologer.. också finns det assologer som Willy som åker runt till olika surfstränder så fort det vankas surf.... för att spana in gubbrövar

DET är surf, enligt Willy.

Logga in för att svara
#84663 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

En av dom mer utstickande och även, vad jag vet, äldsta profilbilden här är ErikG:s.

Logga in för att svara
#84664 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

I like Sverre's lionhead, but Surfa7 headlocking the GWS is a good one too

Logga in för att svara
#84671 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 1

Zanzo
graphgraph

Vilken ära

Logga in för att svara
#84675 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Hea
graphgraph

Liinus skrev:

En nominering!!! Shitpomfrit du far en stoke av mig for det Liinus Min nominering gar dock ocksa till Zanso. Hans profilbild maste ju vara oslagbar

Logga in för att svara
#84680 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

va fan Hea!!! Då ska du se min röv istället!!!!!

Logga in för att svara
#84686 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Jag nominerar mig själv! tycker jag ser glad ut! heheheh

Logga in för att svara
#84688 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

zanzo utan problem !!!!! var med när det fotades i kåsa bakom granenen vid kurorten aloha!!

Logga in för att svara
#84768 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 50

Danne
graphgraph

Liinus skrev:

ord!

Logga in för att svara
#84769 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

joaocaldas
graphgraph

Zanzo!!

Logga in för att svara
#84928 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Nu hittade jag en till som är bra!

Barto

surfsverige.se/index.php/surfprofil/userprofile/barto

Logga in för att svara
#84955 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 33

mistarippa
graphgraph

Min!

Logga in för att svara
#84962 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Willy skrev:
Nu hittade jag en till som är bra!
Barto
surfsverige.se/index.php/surfprofil/userprofile/barto

Tagen av moi på ett supersecret spot (på riktigt) hehe! När vi träffas ska jag berätta hur det gick till Willy. Personligen tycker jag nog Andiss bild är bäst just nu. Det är kanske den bilden som bäst speglar vad surfing i Sverige verkligen handlar om.

Logga in för att svara
#84963 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Jag vet inte ens vem det är men det ser dött ut. Då stämmer det jävligt bra med Sveriges surfscen.

Logga in för att svara
#84967 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#85040 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Han ser 15 år yngre ut nu än för 15 år sen. Fattar ni han ser alltså inte bara 15 år yngre ut nu, utan han ser 15 år yngre ut NU än han GJORDE för 15 år sen. Det ger en differens på 30 år.

Logga in för att svara
#85081 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Det måste vara varmt och slitsamt att sutta i en studio och ha på sig skjorta, slips, tröja och kavaj. Kanske därfär han ser så gammal ut.

Logga in för att svara
#85083 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

kan frisyren ha något med det att göra tro.... ?

Logga in för att svara
#85119 Svar: Nomineringar till bästa profilbilden! 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

columbus
graphgraph

kanske kan vara nått för en ansiktskräm, man borde forska på honom!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!