GoPro heter kameran.
Flera här har redan filmat med den. Hur cool som helst och med bra bildkvalitet.
Sök på gopro här på SS. Finns ngr filmer utlagda.
exiit skrev: elinn skrev: GoPro Surf hero HD.... den med bra kvalite är HD. Jag har en hihi
Only problem, you can't surf...
hihi!
meee! va taskigt! inte undra pa att inga tjejer surfar...
Om jag va kille skulle jag latt hellre surfa med 10 bikini brudar an att sitta a glo pa mina hariga killpolare
a andra sidan kanske det ar det du foredrar bah!
elinn skrev: exiit skrev: elinn skrev: GoPro Surf hero HD.... den med bra kvalite är HD. Jag har en hihi
Only problem, you can't surf...
hihi!
meee! va taskigt! inte undra pa att inga tjejer surfar...
Om jag va kille skulle jag latt hellre surfa med 10 bikini brudar an att sitta a glo pa mina hariga killpolare
a andra sidan kanske det ar det du foredrar bah!
ja exakt jag fattar vad du menar erik g
Man vänder den åt andra hållet men sätter den på tailen, så att man kan se röven på tjejen som surfar!!! i sin BIKINIIIIIII hehehehehe!!!!!!! vohooouu!
helt klart så att den fyller en häftig funktion i inpaddlingen och i tuben,
men vanligt surf off the wall med cutbacks o grejer då kommer den inte till sin rätt.
Ser bara skumt ut att se hur surfarens kropp rör sig utan att se rörelsen i vågen. Ser ut som nån som står på fast mark och gungar fram o tillbaka ... tyP!
Men tjejerna borde verkligen fundera på att ha en och sätta fast den i tailen!
sverre skrev: helt klart så att den fyller en häftig funktion i inpaddlingen och i tuben,
men vanligt surf off the wall med cutbacks o grejer då kommer den inte till sin rätt.
Ser bara skumt ut att se hur surfarens kropp rör sig utan att se rörelsen i vågen. Ser ut som nån som står på fast mark och gungar fram o tillbaka ... tyP!
duuude! jag har ett bikini surf klipp from the behind bah!
men efter som jag inte kan surfa sa ar det val ingen vits...
sverre skrev: helt klart så att den fyller en häftig funktion i inpaddlingen och i tuben,
Köpte precis en GoPro HD surf hero (eller vad den nu heter mer exakt) på heartist.se. Nu har inte jag haft den ute i tung surf men jag testade att fästa en flytkudde för båtnycklar och det funkar bra.
Kan hålla med om att man tröttnar på vinkeln, om man kör samma hela tiden. Blandar man in POV vinkeln i en edit tycker jag för det mesta bara det lyfter hela klippet genom att bryta upp det traditionella mönstret i vinklarna.
Sen är det ju alltid roligare att ha med sig en kamera ut i vattnet än att inte ha det, och där fyller GoPron ju en bra funktion.
Såg att heartist.se att de har ett vattenhus till VholdR ContourHD . Nån som har testa?
Förresten, nån som testat Oregon Scientific ATC9K-HD? verkligen butt ugly, men om man kollar på specsen är den ganska likvärdig GoPro och VholdR. 1080p och 720p/60fps, vattentät (20m), 130graders vidvinkel. Plus att den har nån accellerometer.