|
#84386 |
Booka aldrig med Expedia.co.uk 14 år, 11 månader sen |
Stoke: -56 |
elinn
|
Säger bara det... dom är dumma i huvet. Gör det bara inte
|
|
|
|
|
#84393 |
Svar: Booka aldrig med Expedia.co.uk 14 år, 11 månader sen |
Stoke: 143 |
|
|
|
|
|
#84394 |
Stoke: 30 |
|
avoid Seat24 också like the plague, det här ask situationen hantereade dem långt ifrån bra.
Däremot var travelpartner.se helt fantastist.
|
|
|
|
|
#84398 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
|
|
|
|
#84403 |
|
Redax skrev:
jocke 2.0 skrev:
elinn skrev:
Säger bara det... dom är dumma i huvet. Gör det bara inte Ja det är inte lätt, när man är _nybörjare,,,, 
Tro mig, det är inte samma Elin! Hon är ju lika puckad,,,,
|
|
|
|
|
#84404 |
Stoke: 84 |
|
Men kom igeeeen Jocke2
Elinn, vad har hant?
|
|
|
|
|
#84418 |
elinn
|
|
|
|
|
#84420 |
|
elinn skrev:
Redax skrev:
jocke 2.0 skrev:
elinn skrev:
Säger bara det... dom är dumma i huvet. Gör det bara inte Ja det är inte lätt, när man är _nybörjare,,,, 
Tro mig, det är inte samma Elin!
Duuude! nu haru fått det bekräftat från självaste redax bah!  Intresse klubben, antecknar,,,
Och arkiverar,,, i det "runda" arkivet,,,, 
|
|
|
|
|
#84425 |
elinn
|
linuus, jag satt i telefon i 3 timmar, kostade mig runt 40 € i slut ändan.
Ringer man boknings linjen så svarar nån på mindre än 2 sek. Ringer man customer service så är man fucked...
Pratade med minst 10 olika personer.. blev kopplad till olika hela tiden. Idioterna körde alltid en "please hold" så får man sitta å piiinas till tortyr musik som man samtidigt betalar för.
De lägger också på ganska ofta så man får ringa upp dem igen, och vänta å vänta... btw jag satt från kl nio på morgonen till tre tills jag fick ärendet klart. så ja typ 6 timmar..
Expedia.com därimot har toll free lines. Mycket mer service inriktade! De svarade på en gång men kunde inte hjälpa mig för att jag bokade via .co.uk
Så skilj på .com och .co.uk
|
|
|
Ändrat av elinn
Logga in för att svara
|
|
#84436 |
Stoke: 30 |
|
let's see, Seat24....
Jag bokade min resa till Maldiverna genom travelpartner.se, min tjej och hennes kompis bestämde sig att joina oss och köpte via Seat24.
Vi kommer till Castrup precis när dem stängde pga asket.
SAS sa att vi skulle ta det med våran respektiva resebolag. Jag ringde till travelpartner, var i telefon kö i 6 timmar men dem tog emot mig till slut och cancellerade och bokade om mig utan vidare problem. Tack travelpartner!
Min tjej och hennes kompis hade mindre tur. Seat24, svarade och bad att få ringa senast kl 1730, min tjej sa javisst, sedan hörde vi aldrig av dem. Det tog 4 dagar att nå dem och trots kriset så hade dem helg stängt.
När vi väl fick tag i dem, (dem skulle ringa oss, som dem sa) så ville dem inte boka om pga priserna på flygerna hade höjts (tack var att dagarna gick, i andra ord, hade dem kunnat svara så hade dem kunnat boka om).
Till slut var dem tvungen att fixa refund på hela beloppet, men det gick inte heller utan tjat. Vi ringde till reklamationsnämnden och fick reda på att vi hade rätt till full refund.
Trots detta ville Seat24 ta en avbokningsavgift för flera hundra kroner per pers. Vi upplysta reklamationsnämnden och dem sa att det hade dem inte rätt till heller. Nu har dem bytat namn på avbokningsavgift till administrationsavgift och vi har fortfarande inte fått tillbaka våran pengar.
Däremot har travelpartner följt upp mig och sett till att allt gick bra.
so no, don't support seat 24!
|
|
|
|
|
#84468 |
elinn
|
ok bra alltsa inte Expedia.co.uk eller seat24...nat annat bolag vi borde black lista?
|
|
|
|
|