|
#84252 |
Jag har svårt för att smälta... 14 år, 11 månader sen |
Stoke: 11 |
Willy
|
hur lat och slö Sverre är. Jag förstår inte hur du inte kunde mäkta med att diska ett par koppar och plocka undan efter dig. Jag har egentligen inget med detta att göra men blir så förbannad på sån pubertal lathet. När du får låna en kompis nya lya och skiter ner den och bara går.... du gjorde det bara för att vara tuff va? Blev dina polare impade?
|
|
|
Ändrat av Willy
Logga in för att svara
|
|
#84284 |
Svar: Jag har svårt för att smälta... 14 år, 11 månader sen |
Stoke: 20 |
|
Haha, tack för ditt stöd Willy! Det värsta är att Sverre aldrig har förmått med självkritik. Ett under att han fortfarande har vänner. När du kommer till GBG så för vi köra några bärs på min nya balkong och se ut över GBG och filosofera. Lunden baby, lunden... Jag står för diskandet;)
|
|
|
|
|
#84286 |
Stoke: 29 |
Esta
|
Så om jag fattat rätt var det rock'n'roll hos dig adamski?
|
|
|
|
|
#84316 |
Stoke: 143 |
|
Mohahahahahaahahahahahahaha
Det här kallar jag "storm i en Kaffekopp" (vattenglas),,,,,,
Willy. Jag är lite avunsjuk på dig. Du måste ha fett med cash, fetaste jobbet. fet lya. Samt en riktig kalas pingla till babe. Samt, hur mycket surf som helst,,,,
För hur i HELVETTE orkar man, och har tid, att bry sig om några odiskad kaffekoppar.
Adamski,,,Om, man nu lånar ut sin bostad, till en snubbe som bor i en husvagn. Varför då gå och tro, att han ska diska efter sig ?????
Esta. Fan, där missa vi en Knarkfestival,,,,Grrrrrr Vaffö, fick inte vi va med ????
Sverre. Ska du verkligen låta detta, va emotsagt. Låta Willy vara, DIN MAMMA,,,,,
Hahahaah Willy kittlar dig i rektalias, för faaan Sverre,,,, 
|
|
|
Ändrat av Redax: ovårdat språk
Logga in för att svara
|
|
#84324 |
Stoke: -234 |
|
ok, Jocke 2.0 HAHAHAHAHAHHA!!! MYCKET BRA SKRIVET, MYCKET BRA!!!!
nja... alltså dessa knarkar pundare säger ju för fan emot sig själva vettu!! hahahaha
adamski blir förbannad för att jag inte diskade, sen ska han diska åt WILLY av alla mammor!!!!
mouuu hahahaha, adamski borde sätta upp en skylt DIN MAMMA willy jobbar inte här diska din bong själv muuuuooohahahahaha!!
men
jo
|
|
|
Ändrat av sverre
Logga in för att svara
|
|
#84325 |
|
sverre skrev:
ok, jocke 2.0 HAHAHAHAHAHHA!!! MYCKET BRA SKRIVET, MYCKET BRA!!!!
nja... alltså dessa knarkar pundare säger ju för fan emot sig själva vettu!! hahahaha
adamski blir förbannad för att jag inte diskade, sen ska han diska åt WILLY av alla mammor!!!!
mouuu hahahaha, adamski borde sätta upp en skylt DIN MAMMA willy jobbar inte här diska din bong själv muuuuooohahahahaha!!
men
jo
|
|
|
|
|
#84326 |
|
|
|
|
|
#84328 |
|
Mohahahahahahahah
Mitt inlägg blev redigerat av Redax,,,, Mohahahahaahah
Byt ut kittlar mot knullar, och rektalias mot röven så,,,,, hahahaha
VEM tryckte på STAZI knappen ?????????Grrrrrrr
Va det du SVERRE,,, 
|
|
|
|
|
#84354 |
Willy
|
För den naiva kan det te sig som en petitess huruvida en (eller två) kaffekoppar blir diskade. Men den som sett världen bortanför skoteroveraller och Taiga-style surf känner igen sådana typbeteenden. Att ta sina vänner för givet med en sån liten handling visar bara sverres oförmåga att visa hänsyn även till de han håller närmast. Med lite tur kanske han växer upp någon dag han oxå...
|
|
|
|
|
#84364 |
|
håller närmast WHAT THE FUCK!!!!??
Adamski är inte min bos bror längre för bos finns inte = alltså behöver jag inte diska några jävla muggar!!!!
Vänner för givet??? Det är mig, SVERRE man inte kan ta för givet, jag måste sålla lite, och då är jag vän med sånna som låter mig agera lite som jag känner, det handlar inte om vad jag kan göra för mina vänner, utan vad dom som vill va sverres vän, kan göra för honom!!!
FUUUUUCKER!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#84392 |
|
sverre skrev:
håller närmast WHAT THE FUCK!!!!??
Adamski är inte min bos bror längre för bos finns inte = alltså behöver jag inte diska några jävla muggar!!!!
Vänner för givet??? Det är mig, SVERRE man inte kan ta för givet, jag måste sålla lite, och då är jag vän med sånna som låter mig agera lite som jag känner, det handlar inte om vad jag kan göra för mina vänner, utan vad dom som vill va sverres vän, kan göra för honom!!!
FUUUUUCKER!!!!!!!! NJA. Nu håller jag INTE med
För, då du va Gudfader i BOS, så behöver du såklart inte, diska,,,,
Men, nu när du hälsar på en ärad medlem av BOS, så måste du ta på dig FÖRKLÄDET och DISKA.
BOS correcting misunderstandings since 2007
|
|
|
|
|
#84400 |
|
hahahahahahahhaaa!!!!!!
jAG behövde inte diska då, jag behöver inte diska NU! varför skulle jag som man göra sånt kvinnogöra för????????????????
adamski är inte BOS eftersom bos inte finns, det enda som finns for real is S V E R R E !!!!! hehehehhehehee
In sverre we trust
since 2010
|
|
|
|
|
#84401 |
|
sverre skrev:
hahahahahahahhaaa!!!!!!
jAG behövde inte diska då, jag behöver inte diska NU! varför skulle jag som man göra sånt kvinnogöra för????????????????
adamski är inte BOS eftersom bos inte finns, det enda som finns for real is S V E R R E !!!!! hehehehhehehee
In sverre we trust
since 2010 Nästa gång du hälsar på en BOS medlem, så ska du TAMMEFAN diska med FÖRKLÄDET på,,,,  Men.  Om, du hälsar på Willy, så behöver du såklart, inte diska,,,,, 
|
|
|
|
|
#84407 |
Willy
|
Men han ska fan ha på sig ett förkläde den jävla JÄVELN.
|
|
|
|
|
#84408 |
|
|
|
|
|
#84419 |
|
|
|
|
|
#84563 |
Willy
|
...att Redax inte vill att pöbeln ska få veta Sverres riktiga namn när Jocke 2.0 outa det här på forumet. Kanske är vi inte mogna för denna information än.
|
|
|
|
|
#84569 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
Du har rätt. Precis som världens regeringar anser att vi inte är mogna att få reda på utomjordingarnas existens.
|
|
|
|
|
#84571 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
|
|
|
|
#84646 |
Willy
|
En omformulering av det klassiska "kommer snart"?
|
|
|
|
|
#84650 |
|
|
|
|
|
#84657 |
Willy
|
|
|
|
|
#84668 |
|
Nej en sådan inavel är omöjlig..
|
|
|
|
|
#84670 |
|
Willy skrev:
En omformulering av det klassiska "kommer snart"? Hmm,,,Vart tog dit påstående, om att sVERRE i själva verket ligger förlamad, i sjukhus säng vägen Willy,,,???? Va det inte på denna tråd ???
BosCT Wallraffar vidare,,,,,
|
|
|
|
|
#84678 |
|
jocke 2.0 skrev:
Willy skrev:
En omformulering av det klassiska "kommer snart"? Hmm,,,Vart tog dit påstående, om att sVERRE i själva verket ligger förlamad, i sjukhus säng vägen Willy,,,???? Va det inte på denna tråd ???
hehehe, vart det tog vägen... jo dit alla andra av mina meddelande tog vägen...
vart är det undrar du kanske då?
Jo dit ingen peppar växer
|
|
|
|
|
#84685 |
|
sverre skrev:
jocke 2.0 skrev:
Willy skrev:
hehehe, vart det tog vägen... jo dit alla andra av mina meddelande tog vägen...
vart är det undrar du kanske då?
Jo dit ingen peppar växer Svärre, svärre, lilla svärre. Försmäckta, icke mina medelanden,,,
Detta, är inget att skoja om.Lilla Sverre,,,,,Jag. Lilla Jocke 2.0 kan när som helst,,,tala om för kreti och pleti,,,,ditt riktiga namn,,, Fattaru, vem som bestemmer,,,, Ska du klicka på Stazi knappen nu,,oh.hu
|
|
|
|
|
#84694 |
|
Dina vägar äro outgrundliga...
Vad är det du vill bestämma???
har Gudfadern övergivit dig?
|
|
|
|
|
#84697 |
Stoke: 20 |
|
sverre skrev:
Dina vägar äro outgrundliga...
Vad är det du vill bestämma???
har Gudfadern övergivit dig?
Jag har en idé! SvÄRE har ju noll rang eller respekt på Surfsverige sen han lämnade BOS. Jag skulle vilja se om alla kan hålla sig till att, istället för Sväre, kalla honom RÅTTAN!!!
Sånt funkar ju jättebra i skolans värld så varför inte här också? Vi gör ett försök. Hoppas att du inte misstycker RÅTTAN!!!
Exempel från en konversation utanför surfsverige, om surfsverige "Jag hade varit mer på surfsverige om Råttan slutade vara så jobbig." Ja Gunnar, Råttan är ett pain in the ass"
Exempel på hur det SKA se ut på surfsverige. "Sluta va ett litet dampbarn Råttan, lugna ner dig. Du har inte längre BOS-beskydd Råttan, så de hjälper dig inte längre. BUUU!"
Ingen stor grej egentligen, tilltala Råttan för hans rätta namn bara...

|
|
|
|
|
#84698 |
|
DIN MAMMA har ingen mus hon har en RÅTTA eftersom den är så lurvig...
Dessutom är RATMAN the Rat!!!
Så det kan lätt bli lite förvirrat då...
adamski... en fjortishjärna i en vuxen kropp... hehehehehehee
|
|
|
|
|