Facebook data

1
surfölet?
#84245 surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Nu har man på Pripps gått ifrån svala blå sommarnätter i skärgården till varma dagar i Brasilien med surf.
www.pripps.se/pripps_video.html

Logga in för att svara
#84247 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 63

ErikG
graphgraph
Donerat Brons

Ännu ett skäl att dricka dansk bira.

Logga in för att svara
#84248 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

va ÖL!!!! HAHAHAHA tackar hej

Logga in för att svara
#84270 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

ErikG skrev:
Ännu ett skäl att dricka dansk bira.

Jo men grejen är ju den att Pripps numer är dansk bira

Logga in för att svara
#84272 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Har faktiskt undrat vem som igentligen köper Pripps öl...? Finns ju annat godare å välja? Och....billigare! Om man nu inte tycker sig ha råd att lägga ut 20-30 spänn extra, på 8-10 öl.

Logga in för att svara
#84274 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 2

surfchica
graphgraph

Vilken är den godaste eftersurfölen?
Dricker inte öl själv, men det är ju kul o veta vad man ska dricka om man nu ska göra det.

Logga in för att svara
#84276 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 12

Per
graphgraph

All öl är god i egenskap av att vara just öl. Bara olika smak

Logga in för att svara
#84278 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

VA FAN VISADE DU DET DÄR FÖR PER!!! SATT HÄR OCH DRACK MOROTS DRICKA EFTER TRÄNINGEN OCH MÅDDE FINA FISKEN!!! MEN NU VILL JAG HA BRUDAR, VÅGOR OCH KALLA PRIPPS ISTÄLLET!!! AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! PRIPPS NÅGON??? PRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIPS, VIIIIIIIIIIL HAAAAAAA PRIIIIIIIIIIIIPS!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#84279 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

När vi ändå talar om ishockey... Vad säger ni om matchen mellan USA och Finland? Vem ska man heja på? Hade ifs varit sjukt skönt om Finland inte kom till slutspel... halva finlands befolkning kommer ju att supa ihjäl sig eller ta självmord, nja... eller dö i knivslagsmål....

Logga in för att svara
#84281 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

danneroyal skrev:
Har faktiskt undrat vem som igentligen köper Pripps öl...? Finns ju annat godare å välja? Och....billigare! Om man nu inte tycker sig ha råd att lägga ut 20-30 spänn extra, på 8-10 öl.

Jag köper Pripps!!! Just nu blir det Pripps Pure för hela slanten men funderar på att byta eftersom alla tror att jag är öppet homosexuell. Jag vill helst stanna i garderoben ett tag till så kanske måste byta till typ äckliga jävla piss Guiness eller nåt...

Logga in för att svara
#84287 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

adamski skrev:
... alla tror att jag är öppet homosexuell. Jag vill helst stanna i garderoben ett tag till så kanske måste byta till typ äckliga jävla piss Guiness eller nåt...
Nyss hemkommen (jag smet) från firmafest. Där var Babsan och hon hälsar till dig.
Tips om EJ söt öl? Ska vara torrt o strävt.
Corona e okey, Guinness likaså (drack den första ggn i självaste Dublin). Den senaste e bra för den ersätter en hel måltid. Coronan e lömsk för den e så lättdrucken.

Logga in för att svara
#84288 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Esta skrev:
adamski skrev:
... alla tror att jag är öppet homosexuell. Jag vill helst stanna i garderoben ett tag till så kanske måste byta till typ äckliga jävla piss Guiness eller nåt...
Nyss hemkommen (jag smet) från firmafest. Där var Babsan och hon hälsar till dig.
Tips om EJ söt öl? Ska vara torrt o strävt.
Corona e okey, Guinness likaså (drack den första ggn i självaste Dublin). Den senaste e bra för den ersätter en hel måltid. Coronan e lömsk för den e så lättdrucken.

Corona är på tok för dyr och även den aningen bögig, fastän den kanske lutar mer åt metrosex hållet. Om man inte är amerikanare för då får man dricka den och ändå kalla sig matcho. Men jag som är sjukt jävla MAN måste ju hålla skenet uppe liksom. Har försökt att dricka Pure samtidigt som jag rapar mycket och skriker IIIIIIIFK men garderobsljuset tränger ändå ut ur flaskan! Vad ska en blaskdrickare som jag dricka? Fler tips Esta som inte är helt värdelösa?

Där ölen ska drickas

Logga in för att svara
#84290 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 0

Gussen
graphgraph

Testa "Pistonhead" det är en döskalle på, inte så dyr, god och en snygg flaska.

Logga in för att svara
#84320 Svar: surfölet? 14 år, 11 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Jag håller m Esta. Corona ar kanske den enda ol som gar att dricka. Ursakta stavningen, men skriver fr Kopenhamn och danskarna har inget normalt tangentbord...

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!