Facebook data

1
Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar)
#83525 Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Jag ar allvarligt beroende av drogen SNUS, helst av market Goteborgs Rape!
Jag ar pa Bali och oarna omkring i tva veckor till och e inne pa sista dosan idag!

Sa jag undrar saklart om nagon ska hit inom kort och kan kopa med en stock snus eller iallafall nagra dosor sa far ni pengar och kanske tillamed skjuts fran flygplatsen pa min moppe!

Som tack kanske jag kan visa nan av mina smatt hemliga bryt jag hittat, dvs om du el ni inte berattar till nan annan.

Logga in för att svara
#83544 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

o fan, så du kom iväg!

BILDER!!!!!!!

Logga in för att svara
#83589 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Ja satan.
Har inte tagit sa manga alls men vi har en kamera som gar att ta dem ut i surfen sa kanske nan dag blir det nagot fotat, men val darute vill man ju bara surfa!!

SNUUUUUUUUUS!

Logga in för att svara
#83593 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Enkelt bara att sluta eller åka hem igen! Lätt val om det vore jag:-)
Annars kan du köpa lite cigg och tillverka ditt egna snus med hjälp av en liten kvarn, vatten och värme.................. Funkar som nödlösning!

Logga in för att svara
#83601 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: 2

acobia
graphgraph

Fanns snus på ett ställe runt poppies 2 om jag minns rätt.
Kanske finns kvar vad vet jag

Logga in för att svara
#83616 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: -1

Fredriks
graphgraph

"Genvägen" mellan poppies 1 och poppies 2. Mellan korsningen och Warung Indonesia finns det ett litet hål i väggen med nasi campur i fönstret. Dom hade några dosor snus i kylen för typ 4 år sedan. Annars är det väl bara att trampa in på något svennebananhotell på kvällskvisten och lura av någon 18-åring hans stash. Lättaste är dock att börja röka vilket jag rekommenderar varmt.

Logga in för att svara
#83644 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: 45

marQs
graphgraph

Tack for tipsen!
Det om borja roka lat bast!

Blir att snusa papper och surfa en javla massa sa man inte tanker pa det, vem vet. . . kanske borjan pa slutet for dodsdrogen nikotin! cigg blir det nog tyvar nagra av. att man e sa svag e ju fan pinsamt.

Logga in för att svara
#83699 Svar: Hjalp mig snalla! (Bali inom kort resenar) 15 år sen Stoke: -2

surfingGBG
graphgraph

Fredriks skrev:
"Genvägen" mellan poppies 1 och poppies 2. Mellan korsningen och Warung Indonesia finns det ett litet hål i väggen med nasi campur i fönstret. Dom hade några dosor snus i kylen för typ 4 år sedan. Annars är det väl bara att trampa in på något svennebananhotell på kvällskvisten och lura av någon 18-åring hans stash. Lättaste är dock att börja röka vilket jag rekommenderar varmt.

Detta stämde förra året när jag var där... borde inte vara några krux! Finns ett ställe där som har en svensk flagga på en balk nära taket, bara att kolla efter det.
Good luck!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!