Bor i Göteborg. Upptäckte vågsurf på NZ å har nu en bräda med mig hem . Har tyvärr sålt bilen. Kom på att det kunde ju va idé å fråga här om någon kanske vill ha med en surfkompis nån gång
elinn skrev: Anna-Karin skrev: Vågar jag åka med denne Sverre tro ?
snarare tvart om, han e en riktig fegis. elinn har rätt. Sverre är RÄDD för det mesta Sverre är rädd för elinn. Sverre är rädd för BOS. Sverre är rädd för vågor större än en meter. Sverre är rädd för att möglet i Husvagnen, ska försvinna, och att hans Läkare därmed, kommer att frisk förklara honom,,,,,
jocke 2.0 skrev: elinn skrev: Anna-Karin skrev: Vågar jag åka med denne Sverre tro ?
snarare tvart om, han e en riktig fegis. elinn har rätt. Sverre är RÄDD för det mesta Sverre är rädd för elinn. Sverre är rädd för BOS. Sverre är rädd för vågor större än en meter. Sverre är rädd för att möglet i Husvagnen, ska försvinna, och att hans Läkare därmed, kommer att frisk förklara honom,,,,, Sverre är såklart rädd för att jag ska "LURA honnom APRILLO" igen,,,, Och, självklart ska jag göra det.
Andra saker som Sverre är rädd för. Att BOS ska bli större och STARKARE UTAN SVERRE
Sverre är rädd, att han hemliga identit, ska avslöjas
Sverre är rädd, att hans rädsla, för att han är rädd, ska avslöjas
Sverre är rädd, att nån ska upptäcka, att han INTE, äger nån Surfbräda, ska avslöjas
Men,,, Mest RÄDD, är Sverre, såklart, för nästa "LURA APRILLO" från Jocke 2.0
Anna-karin försmäckta inte. Vi på BOS, ska hjälpa dig, ut till Surfet. Nu, då Sverres mod, att träffa surfbabes sviker,,,, Men, va inte ond, på lilla sverre. Han vill så väl,,, Men, det blir "tokigt" ibland. Han vill så mycket,,,, Men,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Anna-Karin skrev: Bor i Göteborg. Upptäckte vågsurf på NZ å har nu en bräda med mig hem . Har tyvärr sålt bilen. Kom på att det kunde ju va idé å fråga här om någon kanske vill ha med en surfkompis nån gång
nå!?
Ville du skuts eller inte?
Jag har ju erbjudit dig, samt lagt till dig som vän,
Anna-Karin skrev: Bor i Göteborg. Upptäckte vågsurf på NZ å har nu en bräda med mig hem . Har tyvärr sålt bilen. Kom på att det kunde ju va idé å fråga här om någon kanske vill ha med en surfkompis nån gång
Jag har plats i bilen då & då. Du är välkommen att höra av dig via min GB.
Hej Anna-Karin.
Jag är också intresserad av samma grej. nybörjare & nyligen upptäckt surf & behöver komma ut i Sverige. Jag har ingen bil, men letar surfkompis jag också i Göteborg, om du drar ut helger får du gärna messa här på min gästbok, så hänger jag mer än gärna med! Måste ut & köra mer, är inte så duktig i dagsläget & behöver verkligen komma ut. Har bräda& dräkt för höstsurf. Louise