Facebook data

1
Extra, Extra, BOS Extra. Sverre going fuck-
#83017 Extra, Extra, BOS Extra. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

ing whacko,,, Ja, ni har alla den senaste dygnet följt händelse utvecklingen,,,
Sverres mentala hälsa är dålig,,,, Det kan finnas flera orsaker,,,,

Orsak 1. Sverre har "äntligen" insett att alla brudar på SW är "Truckisar" Och klarade inte det inre trycket.

Orsak 2. Droppen, va när elinn ville pippa honom, när han stod på alla 4;a. (han gick med på det) Och det visa sig att hon sitter i Rullstol,,,

Orsak 3. En viss liten kritik, från Bos inre kärna,,,Gjorde att Sverre inte "palla" trycket.

Orsak 4. Sverre har gått från -164 i stoke till .108 i skrivande stund,,,På en vecka cirka. Det är nånting som "BADBOY" Sverre inte klara av,,,,Plötslig är Sverre poppis,,,,Ingen på SW har fått 50+stoke på 5-6 dar,,,

Min egen teori är nr 4. Men, kom gärna med egna,,,,Förslag,,,,

Ps. SVERRE du ger FAAN att svara i denna tråd,,,,

Regel 5B. Medlemmar i BOSKindergarden, får ej svara i denna tråd,,,,Maiorana, har dock fri biljett,,,

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#83019 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag vill, att den, eller dom, som håller på och djävlas med Sverre, och ger honom, en massa djävla rödahjärtan, han inte har gjort sig förtjänt av,,, Lägger av med det OMEDELBARTABUMS,,,

Logga in för att svara
#83020 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Bos regel nr 5A. Uteslutna medlemmar, får inte svara i denna tråd,, Det gäller dock inte Feddan, som blev utesluten under "förre" chefen. En utredning, om denna uteslutning, va riktig, kommer att göras, under denna vecka, i BOS inre kärna,,,

Logga in för att svara
#83022 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

ack ack ack..... ofattbart är människans vägran att inse sanningen..

chocktillståndet kan bli för stort för de största groupiesen...

det finns ju personer än idag som hävdar att Elvis inte är död, utan fortfarande lever... pust...

Logga in för att svara
#83027 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Lilla, lilla, Sverre,,,,,,Såja,såja,,,,Lilla vän, förstod, inte du, lilla Svärre att. Du inte fick svara här,,,,

Bara för att du. har fått en massa +stoke nu,,,så tro inte, att du är KUNG,,,NUUU

Logga in för att svara
#83028 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

JAG står på folkets sida!!
Jag för folkets talan!!

Logga in för att svara
#83031 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
JAG står på folkets sida!!
Jag för folkets talan!!
Förfan, Sverre,,,,Folket gillar inte dig,,,,Dessa +poäng har fått dig att tro du är Uberskimänski,,,, FEL,FEL. Jag är ganska säker, att dina poäng kommer att stanna på -99. JA, då då vi alla vet, att du inte är riktigt hundra,,,,,

Bos. Har koll på saker och ting. Since 2007. Ja, även då Gudfadern har "trillat" av pinnen.

Logga in för att svara
#83032 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

jocke 2.0 skrev:
Jag vill, att den, eller dom, som håller på och djävlas med Sverre, och ger honom, en massa djävla rödahjärtan, han inte har gjort sig förtjänt av,,, Lägger av med det OMEDELBARTABUMS,,, Detta inlägg, är det enda viktiga inlägg, som ni bör tänka på.

Logga in för att svara
#83035 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

jocke 2,0 har inte gjort mycket för bos den sista tiden...

det är ungefär som groupisen när Curt Cobain dog. Alla som INTE lyssnat på Nirvana innan ÄLSKADE plötsligt Curt Cobain såååååååååååååååååååååååå mycket, den knarkarn.

Ändrat av sverre: j
Logga in för att svara
#83043 Svar: EXTRA,EXTRA. BOS EXTRA. Sverre going fuck- 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
jocke 2,0 har inte gjort mycket för bos den sista tiden...

det är ungefär som groupisen när Curt Cobain dog. Alla som INTE lyssnat på Nirvana innan ÄLSKADE plötsligt Curt Cobain såååååååååååååååååååååååå mycket, den knarkarn.
Ha översende med Sverre och hans knäppa inlägg,,, Ja, faktum är att han är förbjuden att skriva i denna tråd,,, Vilket va dumt av mig att skriva,,,, Då, Sverre rent tvångsmässigt va tvunget att skriva här då,,,, Sverre har nu -106 i stoke. Och jag vill uppmana alla er som ger honom +stoke att sluta upp med det. Då, det enligt hans Läkare inte är bra för hans hälsa,,,Okidoki,,, Inga mer röda hjärtan,, snälla,,,

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!