|
#82945 |
BOS begravning 15 år sen |
Stoke: -234 |
|
Cermonin hålles i Örgryte kyrka. Efter själva akten blir det kaffe i församlingshemmet.

|
|
|
|
|
#82946 |
Svar: BOS begravning 15 år sen |
|
|
|
|
|
#82947 |
Stoke: 84 |
|
Haaaaaaaaahahahahahahahaha
Kind of funny
|
|
|
|
|
#82948 |
|
|
|
|
|
#82950 |
|
|
|
|
|
#82951 |
Stoke: 84 |
|
Men ändå...

|
|
|
|
|
#82981 |
Stoke: -56 |
elinn
|
|
|
|
|
#82982 |
Stoke: 29 |
Esta
|
 Bra morbid humor bilden ovan.
Här en äkta gravsten (men ngt modifierad) som kunde passa...

|
|
|
|
|
#82983 |
Stoke: -56 |
elinn
|
Jag var på begravningen idag, det var mycket trevligt och Sverres husvagn var dær med
Nu ær det confirmed, BOS is dead! Se bildbevis nedan.

|
|
|
|
|
#82984 |
|
Ja det var trevligt att några av er tog bilder!!
|
|
|
|
|
#82985 |
|
Esta skrev:
Bra morbid humor bilden ovan.
Här en äkta gravsten (men ngt modifierad) som kunde passa...
just fucking perfect
|
|
|
|
|
#82987 |
Stoke: 143 |
|
Hur många är ni som varit på samma SVAMP,,,,????? 
|
|
|
|
|
#82992 |
Stoke: 20 |
|
|
|
|
|
#83006 |
Stoke: -18 |
|
Vilka ska vi i NERD CREW tjaffsa med nu då?
NERD CREW since 2006
|
|
|
|
|
#83007 |
|
Det skulle inte förvåna mig om Sverre kommer med en förfrågan om att få vara med i Nerd. Han har väldigt tydligt visat att han skiter i sina forna bröder och gärna fjäskar med Nerd om det gynnar hans sak. Sverre har gett pinsamheten ett nytt ansikte. Han försöker förgöra BOS bara för att han är gammal och tjock. Sverre är NO MORE!!!!
|
|
|
|
|
#83008 |
|
adamski har ända från början varit en pain in the ass för BOS. Ingen har varit nära att bli utesluten så många gånger som han.
Det intressanta är att han tycks ha glömt bort vad BOS var för något. Det var en dyrkan av Gudfadern som Despot!
Det hör man dessutom på namnet. Men han moppsade upp sig gång på gång och förstod inte riktigt sin egen plats.
Jag har tydligt sagt att bandet mellan BOS forna medlemmar består, men det vill inte adamski förstå.
Du måste finna dig själv nu adamski, hitta din egen väg,
jag kan inte ge dig trygghet och ta hand om dig för alltid.
Jag vet att många i BOS just nu befinner sig i ett chocktillstånd och i anomali inför den nya världens orygghet.
Men mitt råd till dig som forna Bosare är att sluta gräva din egen grav, bos utan sverre är som havet utan vågor- det blir jävligt platt!
om du vill fortsätta tjata om bos, bör du därför skaffa dig en livflotte att flyta på där ute på det öppna havet.
|
|
|
|
|
#83009 |
|
sverre skrev:
adamski har ända från början varit en pain in the ass för BOS. Ingen har varit nära att bli utesluten så många gånger som han.
Det intressanta är att han tycks ha glömt bort vad BOS var för något. Det var en dyrkan av Gudfadern som Despot!
Det hör man dessutom på namnet. Men han moppsade upp sig gång på gång och förstod inte riktigt sin egen plats.
Jag har tydligt sagt att bandet mellan BOS forna medlemmar består, men det vill inte adamski förstå.
Jag vet att många i BOS just nu befinner sig i ett chocktillstånd och i anomali inför den nya världens orygghet.
Men mitt råd till dig som forna Bosare är att sluta gräva din egen grav, bos utan sverre är som havet utan vågor- det blir jävligt platt!
om du vill fortsätta tjata om bos, bör du därför skaffa dig en livflotte att flyta på där ute på det öppna havet.
Gazzer=Sverre=Lovebirds
|
|
|
|
|
#83013 |
|
adamski skrev:
sverre skrev:
Gazzer=Sverre=Lovebirds Hihihhihihhihiihihiihihh
|
|
|
|
|
#83015 |
|
|
|
|
|
#83016 |
|
sverre skrev:
blev jag censurerad??? Jaa Zensuren iss natürlich,,,,,. Forsthänden du nicht das Redax ich überfuhrmünder und der BOS. Und Redax habe eine ansvorig für der Organisation BOS. Ich eine Organisation das ich Größe der Sverre für ständen.
|
|
|
|
|
#83042 |
Stoke: 0 |
Obie
|
Jag minns det som igår. Min entré på surfsverige var i gryningsljuset från kuala lumpurs skyskrapors reflektion. Bla bla bla.. omhändertagandet av husguden Sverre var ett faktum.
Bos har fått mig att tro på mig själv, stärkt mitt sätt att se på människor.
Se inte Bos som en organisation, utan se Bos som en allsmäktig skapare av allt gott och ont som burits fram till vår värld.
Älskad uti världen och med sorg skall du bli ihågkommen.
Var hälsad o store BOS.
|
|
|
|
|
#83044 |
|
Obie skrev:
Jag minns det som igår. Min entré på surfsverige var i gryningsljuset från kuala lumpurs skyskrapors reflektion. Bla bla bla.. omhändertagandet av husguden Sverre var ett faktum.
Bos har fått mig att tro på mig själv, stärkt mitt sätt att se på människor.
Se inte Bos som en organisation, utan se Bos som en allsmäktig skapare av allt gott och ont som burits fram till vår värld.
Älskad uti världen och med sorg skall du bli ihågkommen.
Var hälsad o store BOS. Sluta svamla Obie,,, Gudfadern har "hållit" på och dött i 4 dar nu,,,,Bos inre kärna tog över,,,Gudfadern däremot dog. Sverre får börja om i Boskindergarden tillsammans me Maiorana samt jocke-MiniMe,,,
|
|
|
|
|
#83140 |
Stoke: 0 |
Obie
|
|
|