Facebook data

1
BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar
#82867 BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Att Sverres mentala och fysiska hälsa tillslut satt sina spår är inte så konstigt. Vi är många som sett hur han vacklat i att ta strid för viktiga medlemmar och det var egentligen bara en tidsfråga innan han vek under för trycket inifrån.

Sverre skapade BOS och han kommer för alltid få cred för detta. Men man kan inte upplösa en gruppering, klan osv bara för att man har blivit tjock och trött som Sverre. Sverige lever tex kvar trots att de som en gång enade svear och götar gått ur tiden. BOS är starkare än så.

Var förberedda på att Sverres tjocka och trötta själ kommer att skrika högt om att BOS inte har någon rätt att fortsätta, att han har mognat och vill gå vidare och andra töntigheter. Sverre kommer att kasta så mycket skit att det kommer att lukta dynga tillslut. Sverre har på sätt och vis många likheter i ledarstil med Hitler. Sverre kommer inte kunna släppa att BOS är större än han själv, vilket hans snart garanterade påhopp tröttsamt kommer att visa. Det är svårt för en tjock och trött man att inse att det han själv byggt kan överleva utan honom.

BOS går in i en ny era. En era där Surfsveriges medlemmar kommer att känna att BOS står för trygghet, säkerhet och tolerans.

BOS for Life

Logga in för att svara
#82870 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

Du är likt en bambiunge som står vid sin nedskjutna rådjurs-MAMMA!!! Och vägrar acceptera faktum.

Likt en nazi som fortfarande tror på det tredje riket..

heheheheheheheheehehehehehee!!

Det är dags FÖR FÖRNYING på den här sidan!!!

Den frie anpassar sig till förändring, endast den konservative som kört fast i gamla spår ropar på det förflutna,
likt ett eko skallar hans rop... som sakta tonas ner och försvinner i historiens urskogsdjup

Logga in för att svara
#82937 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

BOS will live forever

Logga in för att svara
#82940 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

SharkBoy skrev:
BOS will live forever

It certainly will in our memories!

Logga in för att svara
#82941 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Jag trodde Gudfadern "LuRA APRILLO" Men,,,, Ojojojojoj viken förrvirring. JA, TAMEFaan värre än den jag hadde,,, Jag föreslår att Adamski styr skutan, som El Presidente, tills Sverre medecin har börjat värka,,,, Droppen va när elinn ville ha Sverre på alla 4 och pippa honom,,,, Ja, när han insåg att hans drömmars surf tjej va en Truck flata som ville,,,,nja då brast det för honnom,,,Jaa, så måste det ha varit,,,,,,

Logga in för att svara
#82958 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

BOS behöver ingen ledare. Vårt brödraskap är nu starkare än någonsin då Sverres nyckfullhet är ute ur bilden. Våra hemliga möten där vi delar bryt och sprit kommer att fortsätta som innan. Sverre is gone BUT BOS WILL LIVE FOREVER!!!!

BOS for Life

Logga in för att svara
#82960 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

ska ni sjunga Internationalen också?

hehehehe

Logga in för att svara
#82961 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

jocke 2.0 skrev:
Jag trodde Gudfadern "LuRA APRILLO" Men,,,, Ojojojojoj viken förrvirring. JA, TAMEFaan värre än den jag hadde,,, Jag föreslår att Adamski styr skutan, som El Presidente, tills Sverre medecin har börjat värka,,,, Droppen va när elinn ville ha Sverre på alla 4 och pippa honom,,,, Ja, när han insåg att hans drömmars surf tjej va en Truck flata som ville,,,,nja då brast det för honnom,,,Jaa, så måste det ha varit,,,,,,

Vaaa?? va ssschnackar du om?? Det var han som bad om att få stå på alla 4...
før mig spelar detfaktiskt ingen roll

Logga in för att svara
#82963 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

elinn skrev:
jocke 2.0 skrev:

Vaaa?? va ssschnackar du om?? Det var han som bad om att få stå på alla 4...
før mig spelar detfaktiskt ingen roll

Jag tror dig Elinn... typiskt Sverre....

Logga in för att svara
#82965 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

Ja han ær lite submissive av sig

Logga in för att svara
#82968 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

nej elinn, det var DIN MAMMA som bad om att få stå på alla 4 med dig bakom med påhängd atrapp

Logga in för att svara
#82970 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

sverre skrev:
nej elinn, det var DIN MAMMA som bad om att få stå på alla 4 med dig bakom med påhängd atrapp

næh men usch, det blir inge kul nær det blir æckligt sverre... det måste du læra dig
det dær ær ju bara æckligt ju...

Logga in för att svara
#82973 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

nja.. jag tycker nog att din tolkning också var äcklig. SÅ DET SÅ!

Logga in för att svara
#82986 Svar: BOS, Brothers Of Surfing, lever kvar 15 år sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

sverre skrev:
nja.. jag tycker nog att din tolkning också var äcklig. SÅ DET SÅ! Jamen Sverre det är bara därför du inte tagit din medicin,,,Okidoki

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!