Facebook data

1
En ny liten Svensk surf film från Kalifornien
#82722 En ny liten Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Här kommer min andra "surfrulle" från Kalifornien. Har bara bandat vid tre tillfällen så har tyvär inte så mycket att jobba med, men har iaf försökt sätta ihop något utav det. Är inspelat i Santa Barbara trakterna och i Santa Cruz. Ja det är lite snack i början och för det personer som inte gillar det är det bara att spola. Det vet ju alla aktiva intrentanvändare hur man gör.

Kika in och komenter gärna: bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#82723 Svar: En ny lite Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: -8

biggaloppa
graphgraph

din lilla poser

Logga in för att svara
#82728 Svar: En ny lite Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Alltid schysst med dina bilder o filmer.

Ser fram emot fler.

Logga in för att svara
#82745 Svar: En ny lite Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

skönt med snusen! spydde han inte?

är det en kneeboard han du droppar in på? hehe

Logga in för att svara
#82748 Svar: En ny lite Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Tack för komentarer. Kommer att komma mer bilder/filmer så fort jag får med mig killen som tar kort igen.
Hehe han spydde inte. Han har blivit "förhärdad" den senaste tid av all snus som har cirkulerat i Kalifornien, men hans tvilling bror är dock ingen höjdare på att snusa. Stoppar in den i ca 30 sekunder och spottar sedan ut den för att den "bränner".
Ja det var en kneeboard jag droppade in på och jag ångrar mig bittert att jag lät han få vågen istället för att fortsätta. Hjälm och kneeboard. Kan ju faktist inte bli så mycket värre.

Verkar även som om bloggen är nere förtillfället. Jag tror bloggsida.se har problem med någon snorunge till "svarthatt" som har för lite att göra. Borde vara uppe snart igen

Logga in för att svara
#82751 Svar: En ny lite Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Oj! råkar inte vara du som hjälpt till med cirkulationen av snus? undrade bara vad det var! har aldrig sett någon surfa med en kneeboard. alltid kul med dina bilder och filmer!

Logga in för att svara
#82755 Svar: En ny lite Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: 33

bazmei
graphgraph

Njaee är snarare fotografen som står för det (också svensk). Men det är allt kneeboard. Han var ute idag igen ibland 30 surfare :/. Vi körde en dubbel surf idag. Surf, skola, läxa surf läxa och imorgon blir det tidig surf igen. Fick lite nice bilder idag igen så lägger upp dem senare i veckan. Bloggen är uppe igen BTW..
//bazmei

Logga in för att svara
#82794 Svar: En ny liten Svensk surf film från Kalifornien 15 år sen Stoke: -234

sverre
graph

bazmei skrev:
Ja det är lite snack i början och för det personer som inte gillar det är det bara att spola. Det vet ju alla aktiva intrentanvändare hur man gör.

Kika in och komenter gärna: bazmei.bloggsida.se/

//bazmei

Fan vad mycket snack det var i början jö!!!
MORE SURFNING LESS TALKNING!!!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!