Facebook data

1
Strandstädning Gotland!
#82628 Strandstädning Gotland! 15 år sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Har nu registrerat en strandstädning i Visby. Prleminärt blir det vid Kallis, men vi kan flytta på det om någon har bättre förslag. Min tanke var att det syns mest då, vilket är en del av hela grejen. Gå in på länken nedan och signa upp! And spread the word!

www.initiativesoceanes.org/nettoyage_strandstadning-visby-sunday-02-may-2010__966.html

Ring mig om du är intresserad av att vara med och hålla i det, för det räknar jag med att någon är
0732 688501
/Kristoffer

Logga in för att svara
#82635 Svar: Strandstädning Gotland! 15 år sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

tack på förhand, Kristoffer. Förhoppningsvis blir det fler initiativtagare runt om landet. Med drygt en månad kvar, då hinner vi skicka ut ett städpaket om man registrerar snart.

Logga in för att svara
#82637 Svar: Strandstädning Gotland! 15 år sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

Skickar ni ut ett paket eller? Jag fattade inte riktigt hur det gick till på hemsidan.

Logga in för att svara
#82650 Svar: Strandstädning Gotland! 15 år sen Stoke: 12

Fader
graphgraph

SFE skickar ett paket till varje registrerat städning. Jag ska ta reda på vad finns kvar efter den stora städhelgen 19-21 mars. Jag kan även tipsa om Håll Sverige Rent - skräpplockaredagar, som kan bidra med påsar. Vi diskuterar ett nationellt samarbete med de.

Logga in för att svara
#82651 Svar: Strandstädning Gotland! 15 år sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

Kribz skrev:
Skickar ni ut ett paket eller? Jag fattade inte riktigt hur det gick till på hemsidan.

just like santa!

kunde inte hålla mig

Logga in för att svara
#82656 Svar: Strandstädning Gotland! 15 år sen Stoke: 0

rune
graphgraph

gillart kriss..!

jag kommer..!

Logga in för att svara
#83628 Svar: Strandstädning Gotland! 14 år, 12 månader sen Stoke: 13

Kribz
graphgraph

OK, en vecka kvar, vill bara påminna om det igen. Tänkte se hur många som vill va med med en slant till att grillkorv (soja för min del), för att skapa lite skön stämning och skapa lite intresse från allmänheten (free hot dogs kids!).

Om någon har någon form av grill, kan ni ta med den? Engångsgrill ingår kanske inte i konceptet.

Logga in för att svara
#83629 Svar: Strandstädning Gotland! 14 år, 12 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Tycker det är HELT FEL att ni ska skaffa påsar o slänga skräpet i. Påsar förstör miljön! Antingen får ni fixa stora hampasäckar, sånna som tomten har ni vet! Eller bränna upp skräpet, o samtidigt grilla korv över.

Logga in för att svara
#83640 Svar: Strandstädning Gotland! 14 år, 12 månader sen Stoke: 13

Perka
graphgraph

Bränna skräpet...utan rening...oj oj oj, du har missat hela iden med återvinning Sverre!
Nej de måste givetvis äta upp skräpet!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!