|
#82279 |
Bilbesiktning. 15 år, 1 månad sen |
Stoke: 11 |
Miche
|
Gick bra idag. Men till något helt annat, nu letar jag förbryllt över en resa till sommar. Sri lanka, kanske.. Marocko.. ja om någon vet att det funkar i juni/juli? Har sökt här inne men allt handlar om vinterhalvåret. Hört med andra men ingen vet, kollat wannasurf och där finns ett inlägg på att dessa månader är bäst men det tvivlar jag på. Vill inte åka till ett ställe och se platt surf i 2-3 veckor.
|
|
|
|
|
#82284 |
Svar: Bilbesiktning. 15 år, 1 månad sen |
Stoke: 63 |
ErikG
|
Nej det är skit blåser nonstop halv kuling
|
|
|
|
|
#82285 |
Miche
|
|
|
|
|
#82287 |
ErikG
|
Fråga Sverre om du inte tror mig eller prova den där sidan som kallas GOOGLE! Hört talas om den?
|
|
|
|
|
#82288 |
Stoke: 6 |
|
det va ett seriöst svar från erikg. marocco blåser då. inte bra med onshorevind
|
|
|
|
|
#82289 |
ErikG
|
Marocko är öken det blir varmt och sjöbris pga den kalla Atlanten
|
|
|
|
|
#82291 |
Stoke: 20 |
|
Miche för fan! Åk till Marocko och börja kita nu istället! Såg hur du fick bonge när du stod på kite-beach. Nä, ta med dig jobbet och häng med mig till Portugal istället i slutet av April... du har ju sån fantastisk arbetsdiciplin när du reser också:)
|
|
|
|
|
#82292 |
Miche
|
ErikG skrev:
Fråga Sverre om du inte tror mig eller prova den där sidan som kallas GOOGLE! Hört talas om den?
Google har jag hört talas om ja.
|
|
|
|
|
#82293 |
Stoke: 25 |
lars
|
Hallå gubbe!
Glöm Marocko! Onshore skit
Sri Lanka funkar, östksutne, arugam bay. massa högerpoints men de blir bättre först i juli aug, septmeber när sandne n kommit över å alla points börjar funka, annars de e bara main break i arugam och de crowded med snubbar, lankeserna e rätt agro och tokiga, massa mongo israeler oxå..
Säkraste kortet och bästa är Indo, billigt och bra..just go man
Sen får du inte glömma gå mer på Grill del Mundo, dom slår ihop portarna snart..
|
|
|
|
|
#82294 |
Miche
|
Tjena Lars, tack för tipset.. ja jag hörde detta om Del Mundo, suger... får hitta nått nytt ställe att gå svettig till efter fredags skaten..
|
|
|
|
|