Facebook data

1
Vieux boucau VS Biarritz
#81556 Vieux boucau VS Biarritz 15 år, 1 månad sen Stoke: 3

Ivan
graphgraph

Hej! Sjukt bra forum och hemsida måste jag börja med att säga!!

Så nu till frågan.. Jag var i biarritz för ng år sedan och tyckte att det var ett bra ställe även om vågorna inte var superstora just då. Har fixat ett toppen boende i Vieux boucau som ligger någr mil norr om Hossegor och Birritz. Men hur är Vieux boucau jämnfört med de andra två? Hur är surfvädret i början av juli? Någn som varit där och kan ge lite tips på vad som gäller?

PS: slänger in en extra fråga. Hur mycket kostar det att ta med sig en bräda hem? flyg/tåg t.ex

MVH/"Ivan"

Logga in för att svara
#81561 Svar: Vieux boucau VS Biarritz 15 år, 1 månad sen Stoke: 0

stig
graphgraph

Beror sig vad du är ute efter. Är själv uppe väldigt mycke under sommarhalvåret. Det förstnämnda alternativet erbjuder betydligt fler peakar för dig själv och kan du tänka dig att knalla lite hittar du alltid en peak för dig själv. Dessutom så tar området upp mer swell dock som hela området väldigt vindkänsligt. Nackdelen är förståss att byn är rätt liten och det kan bli segt. Biarritz mer liv och rörelse och mer crowd (dyrare)

Logga in för att svara
#81588 Svar: Vieux boucau VS Biarritz 15 år, 1 månad sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Bra strand "relativt" uncrowded om man jämför med ex Biarritz. Staden liten och mycket lugn. Gillade stället skarpt när jag var där. Men det är ju ganska många år sedan nu

Logga in för att svara
#81597 Svar: Vieux boucau VS Biarritz 15 år, 1 månad sen Stoke: 12

Per
graphgraph

Hittade en gammal bild därifrån.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!