Facebook data

1
Ny våg av surfare intar världens stränder
#81505 Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 2

surfchica
graphgraph

Logga in för att svara
#81518 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Logga in för att svara
#81519 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

"Jag känner mig cool när jag surfar, och sexig och tuff"

Hur gör hon??? Jag känner aldrig så, inte ens i lineupen. Känner ni nåt NÄR ni surfar?

Logga in för att svara
#81521 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 2

Rig
graphgraph

hehe nix.. dock måste jag medge att det är både coolt, sexigt och tufft med brudar som surfar!

Logga in för att svara
#81527 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Rig skrev:
hehe nix.. dock måste jag medge att det är både coolt, sexigt och tufft med brudar som surfar!
Jovisst... till den dan du stöter på en som snejkar o droppar in. Inte coolt, inte sexigt men kanske lite tufft...

Logga in för att svara
#81540 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

"Australien har stränder som befolkas av tältande surfare, i väntan på "the big one"... "

Logga in för att svara
#81559 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Limpan har val kommit fram nu??

Logga in för att svara
#81575 Svar: Ny våg av surfare intar världens stränder 15 år, 1 månad sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Citat ur www.coastalwatch.com/news/article.aspx?articleId=7176

ADR: Is surf culture in 2009/10 a happy place?

LS: First off, I think it's important to distinguish between the pure surfing experience, and the culture that feeds off it. If you're a surfer and you tap into an uncrowded day of good waves, you're happy. I don't care what kind of surfer you are, or how long you've been doing it - the water is a happy place if you're scoring, and free from all the bullshit.

Read more: www.coastalwatch.com/news/article.aspx?articleId=7176#ixzz0i2rqG5hb

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!