Facebook data

1
Hossegor i sommar (juni)
#81417 Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: 0

Jenny
graphgraph

Tjenare!
Någon som ska till Hossegor i juni?? En polare och jag filar på en tvåveckors tripp dit. Vart finns budgetboendet? Är det någon som ska bo där och vill hyra ut rum till oss i två veckor? Alla förslag är välkomna!

Logga in för att svara
#81426 Svar: Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

jag ska också dit i slutet av juni, som jag har fattat det så är camping det billigaste och roligaste

Logga in för att svara
#81429 Svar: Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: -234

sverre
graph

Gladaolle skrev:
jag ska också dit i slutet av juni, som jag har fattat det så är camping det billigaste och roligaste

jaså på vilket sätt är det roligt att tälta menar du? Ska du ha brudar därinne eller!!?? maaaaauuu hahah huhuuhhuhuhuhuhuhuhhuuu!!!!!

Logga in för att svara
#81437 Svar: Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: 3

Pazki
graphgraph

Ska också dit under juni, vart skall du campa?

Logga in för att svara
#81445 Svar: Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: 11

Annika
graphgraph

Det allra billigaste är att hyra bil o fricampa i tält inne i skogen, men i juni kanske polisen inte ser genom fingrarna på samma sätt som i september... Det finns inte direkt några budgetalternativ i Hossegor. Camping är billigast, men glöm inte att boka! Kan vara fullt.

Man kan även bo hos Lena o Karin på Koala www.koala-surf.com/. Kanske inte budget direkt, men mitt på plagen i Hossegor - 1 minuts gångväg från nattlivet.

Logga in för att svara
#81447 Svar: Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Pazki skrev:
Ska också dit under juni, vart skall du campa?

Jag har faktiskt ingen aning än, har bara bestämt att jag ska campa. Några tips kanske?

Logga in för att svara
#81459 Svar: Hossegor i sommar (juni) 15 år, 1 månad sen Stoke: 9

einar
graphgraph
Donerat Brons

När jag var där i maj/juni i 2005 så kunde man hyra en helt ok lägenhet med fyra sängar kök och toa och allt, rätt nere på stranden för €150/vecka, och det priset tror jag gällde till mitten/slutet av juni. Högsäsongen börjar på allvar först i juli så kolla med några lokala immobilierer om de inte har en billig lägenhet till er. Beror ju förstås på när i juni ni ska dit.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!