Vad göra då, Taigans hemska IS kyla har svept in hela djävla SWE, denna vinter,,,
Tja, vi på den RIKTIGA TAIGAN. Gör upp, om vem som snabbaste Gammelskotern har,,,
Dagens Vinnare är den lite lätt Förvirrade Jocke 2.0. (trodde jag körde simi när det va finalen)
Här en bild från pris bordet.
Här är en bild på den Ski-doö, som jag spöa skiten ur alla "otrogna" dvs, alla icke surfare,,,,,hihihihgih,,
Kartongen, innehåller, den lamp jävel jag vann. Pokalen, är skrotet till höger. Den "fule" på bilden.Som ger er, alla skoterlösa wankers fingret, är eran Bosman på Taigan,,,JOCKE 2.0. Fortfarande lite förvirrad efter den stora SMÄLLEN,,,
När Grannen grävt en timme. Så, titta denna sak fram,,,Och, då djävlar. Klack det till, i skallen mine,,,
När, jag fick se, den surf buss, jag köpte i höstas,,, så,,, så,,, så,,, så,,,,så,, så,,,, såååå,,,
Tror jag nästan mitt hela minne komme tebax,,,nja, bara nästan,,, Ps. Det är ingen tak kåpa på den. Det, är snö HELVETET,,,,
En, rolig liten detalj, va. När, grannen skottat klart, och sa,,,,,,
-Tack för lånet,,,,,,??? Jag, antar. Att, nu när du är tebax. så vill du ha igen traktorn,,,,
Whatta fuck. Halleluleja. Traktor fan, e min traktor,,,
En, sån rackare är värd 20papp. Med, två skoper + snökedjor med piggar,,
Hihihihihihihihihihi,,,om, jag kränger den,, så,,så,,så,,så,,
Kan, jag åka och SURFA,,,
Öh, men,, det e klart,, vem ska skotta, min gård nästa vinter,,,,Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Djävla vinter helvete,,,Grrrr.
Min, Ski-doo,,Den gule. Kallar jag. IN for the Kill.
För att, det är vad jag tänker göra,,, (med motståndarna )
Det, är också, den låt jag går och nynnar på, efter "den stora smällen"
Hehehehehehehehheheheheheehehhehhhe hhhhhhehehehehhehhhhhehehhhhehhehehhhehehhe
Ja, vilken djävla dag,, asså,,,,puh. Jag e skit trött,,,, Här får ni, en bonus bild. På den skoter, jag ska rejsa nästa helg.
Fotografen och delar av publiken ville nog att nr 433 borde vinna,,,,Heheheheheh,,Men, den snubben åker "bara" Snowboard,,,,inte bräda på vatten,,,, race.ulkhyvlers.net/skoter/100306/20.html