Facebook data

1
Tofino BC Kanada
#81183 Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 0

Mäds
graphgraph

Tjena tjena!
Någon från Svedala som är på väg hit? Hör av er, ja kommer va här till efter sommaren!

Logga in för att svara
#81184 Svar: Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

Tjena Mäds!

Gör en säsong i whistler nu (bor is San Diego) Har med mig surfbrädor och våtdräkt upp hit och är riktigt keen på tofino.
Hur är vågorna och hur tjock våtdräkt behöver jag? har med mig en 2mm fullsuit och en 2 mm shortsleve så med båda på har jag en 4/2 kommer göra en surftrip längs med hela westcoast ner till SD igen i juni.
Hört mycket gott om tofino dock så vet jag inte om jag pallar allt för kallt vatten.

Ha det bäst!

yieeeew!

Logga in för att svara
#81190 Svar: Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 33

Andiss
graphgraph

Jisses, kallt varre, var dar 2008. 5mm med huva i Juli!

Det finns en svensk som heter Peter, bor pa sodra delen av Vancouver Island.
Surfar Jordan river o de bryten.

Logga in för att svara
#81192 Svar: Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

Jag har bott där, grym ställe

Logga in för att svara
#81276 Svar: Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 0

Mäds
graphgraph

Premiär surf idag! Inte så farligt kallt, 6/5/4 med handskar och boots. Luvan fick ja ta av för de va lita varmt. Men tydligen blir de aldrig varmare än 13-14 grader så 5mm och boots lär funka om ett tag! Förövrigt ett riktigt fint ställe. Gott om plats och trevligt folk!

Logga in för att svara
#81303 Svar: Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 2

exiit
graphgraph

6/5/4 fy fasiken då kör jag snabbare än kvickt ner till San Diego och studsar i vattnet i boardshort.

Logga in för att svara
#81312 Svar: Tofino BC Kanada 15 år, 1 månad sen Stoke: 8

kapten
graphgraph

Var där och surfade i slutet av April 2007. Surfade 4/3 och tog ofta av mig luvan emellan setten. Surfade Cox beach riktigt najs ett par dagar 3-4ft (en bit över huvud) och offshore, och hade long beach helt ok också fast lite mindre. Sprang också på en svensk som hade bott där i flera år fast kommer inte ihåg vad han heter, har för mig att han var skåning.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!