Facebook data

1
Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,)
#80965 Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Inte fan, vet jag,,,jag lider av minnesförlust,,,Men, när jag låg på uppvaket, och va borta, men på G, att vakna. Så tyckte jag, att detta va roligt,,,( ja, sjuksystrarna har berättat, det i alla fall )

Logga in för att svara
#80966 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Ja, när jag va ung, så va man tvunget att hitta på egna ideer om hur man toterar en fluga,,,,,
Ja, tror jag. Vad, vet jag. Jag kommer inte ihåg min barndom,,,,,

Logga in för att svara
#80967 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Det, finns flera att titta på,,,typ ca 46st. Ja, minst, eller mer.

Logga in för att svara
#80968 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Var nog inte bättre förr... bara bättre igår... Så sjuk dag idag... Följde med en söt tjej hem igår och det kändes finemang. KLockan 10 ringer det på dörren och bruden går och svarar. Nån som ville att hon skulle göra sig redo för lunch. Visar sig att jag följt med en tjej hem som bor i ett gruppboende med högfungerande autism... Inte cleant...

Logga in för att svara
#80969 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Klart att det måste finnas en hake när Adamski bryter sin långa torrperiod...

Logga in för att svara
#80970 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Dags att börja hantera bakfylleångesten...

Logga in för att svara
#80971 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Den, med navkapseln är en favvo. Fast,

Logga in för att svara
#80973 Svar: Det va bättre förr,,,(ja, tror jag,,,,) 15 år, 1 månad sen Stoke: 143

jocke 2.0
graphgraph

Pilkastning är kul,,,, Och, denna är Nr 1.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!