Facebook data

1
Boka öppen flygbiljett,?
#80612 Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Funkyfresh
graphgraph

Tjena gott folk.Tänkte åka till Indo i 9 månader. Nån som vet hur man hittar och bokar en biljett med öppen hemresa? Försökt att boka men det finns inga tidtabeller för maj 2011. Eller måste man boka enkelresa dit och sen fixa hembiljetten senare? Hur har ni gjort?

Logga in för att svara
#80615 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

det är ingen som är i Indo så länge. 2 månader räcker innan riset står dig upp i halsen!

Logga in för att svara
#80616 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

med söt sur sås

Logga in för att svara
#80628 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

kolla med sta travel dom brukar hjälpa mig bra med öppna biljetter

Logga in för att svara
#80636 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: 9

einar
graphgraph
Donerat Brons

Vet inget om øppna biljetter, men ett litet generellt tips (såvida du inte har visum før hela vistelsen) ær att ha nån form av utresa på papper att visa upp før immigrationen inom de 60 dagar eller vad man nu får stanna nu før tiden. Du ska nog komma in i landet, men $50 dollar var mutan som gællde i 2003 i alla fall (vilket man naturligtvis kunde pruta ner till €20 efter mycket om och men) och dessa avgifter tenderar att stiga med åren.

Logga in för att svara
#80639 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: 7

JohanB
graphgraph

Det var värst einar, satt precis och funderade på det där med utresebiljett igår. Nån som har någon färskare info om hur det ligger till med krav på utresebiljett innan visumet går ut?

Själv har jag bokat billigaste tor-biljetten med qatar, ombokningsbar för avgift 1500 sek. Åker nästa vecka och hemresebiljetten är i juni. Hade tänkt boka nåt därifrån för en liten paus och visumförnyelse, troligen en tur till Aus, men jag vill helst inte bestämma när och hur innan det är dags..

9 månader.. fan, jag som tyckte 4 månader känns sjukt länge

Logga in för att svara
#80666 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: -6

ConfuseD
graphgraph

Jag åker ner den 10april och stannar 12 månader, jag bokade en 2månaders biljett med qatar som jag mot avgift bokar om på plats.

Logga in för att svara
#80702 Svar: Boka öppen flygbiljett,? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Funkyfresh
graphgraph

Grymt. tack för hjälpen. ConfuseD tillvägagångssått verkar lättast. Jag kör på det!

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!