Facebook data

1
(OT) Praktikplats till redovisningsekonom?
#80601 (OT) Praktikplats till redovisningsekonom? 15 år, 2 månader sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Efter ett par år ute i arbetslivet läser jag idag på en tvåårig heltidsutbildning till redovisningsekonom. En del av utbildningen är förlagd ute hos arbetsgivare och därför är jag på jakt efter en praktikplats under veckorna 18 till 26.
Finns det någon här som: har, jobbar på, eller känner till ett företag som kan behöva lite gratis hjälp på ekonomiavdelningen? Jag kan arbeta som ekonomiassistent, redovisningsassistent, m.m.

Jag skickar gärna mer information och CV om (seriöst) intresse finns.

Logga in för att svara
#80604 Svar: (OT) Praktikplats till redovisningsekonom? 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Vet tyvärr inget själv, men uppmuntrar gärna alla surfbrödrar och systrar här att hjälpa till. Hoppas du hittar något Teun! Borde inte vara allt för svårt.

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#80614 Svar: (OT) Praktikplats till redovisningsekonom? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Hej, precis vad jag har letat efter!
Jag har fogden efter mig, min enskilda firma " sverres skrot och sånt " - allt för 100 kr är satt på ruinens brant!
Jag behöver en assistent som kan fabricera siffror.
Har du erfarenhet av skrotbranschen sen tidigare samt har du rent mjöl i påsen?

mvh
Gudfadern

Logga in för att svara
#80664 Svar: (OT) Praktikplats till redovisningsekonom? 15 år, 2 månader sen Stoke: 4

Teun
graphgraph

Hehe, tyvärr Sverre. Jag läser även bokföringslagen och skatterätt. Kapitel 1 §1: Fiffla inte med siffrorna!

Någon annan som har bra kontakter?

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!