Facebook data

1
8 min sammandrag från Dominikanska Rep.
#80258 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Har tillslut fått ihop en liten film om 3 svenskar på den lilla paradisön. Adam ( Adamski den nyktra ), CLC (Cuba libre Christer) och jag.

www.miche.se ligger filmen.

Logga in för att svara
#80259 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jag är nöjd att du tog med när jag var tvungen att sova utanför dörren till vårt rum. Lärdom: Inte glömma nycklar och åka hem först... Men fick ju en fin tatuering ifs

Logga in för att svara
#80284 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

shark_feeder
graphgraph

Tack som fan, för att du tagit dig tid att visa oss infrusna lite av er resa. Kan inte vänta på att komma iväg nu.

Soundtrack?

Logga in för att svara
#80285 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Tack själv. Blir alltid glad själv när folk lägger upp filmer så hoppas det värmer lite. Soundtrack är: Putumayo Presents: Republica Dominicana.

Låt 1: Luís Vargas, Tranquila
Låt 2: Juan Manuel, Para Que Me Mate Un Hombre Que Me Mate Una Mujer
Låt 3: Chichi Peralta, Procura

/Miche

Logga in för att svara
#80292 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 30

SharkBoy
graphgraph

awesome

BOS quality

Logga in för att svara
#80301 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Det var kul att ni tog med lite lokala BOS medlemmar på filmen.

BOS GANGSTERS since 2007

Logga in för att svara
#80312 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Miche
graphgraph

Ja Adam blev så glad när killen i slutet upprepar 'BOS, BOS, BOS' hela tiden ... fast i ett annat filmklipp

Logga in för att svara
#80315 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Miche skrev:
Ja Adam blev så glad när killen i slutet upprepar 'BOS, BOS, BOS' hela tiden ... fast i ett annat filmklipp

Svinglad blev jag!!! Han använde ordet Bosy utifrån min BOS-t-shirt... lägg ut den snutten också! Klockren snubbe!!!

Logga in för att svara
#80353 Svar: 8 min sammandrag från Dominikanska Rep. 15 år, 2 månader sen Stoke: 8

young surfer
graphgraph

najs vid =D

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!