|
#80022 |
STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen |
Stoke: 84 |
|
Har funderat på om det här med STOKE-inlägg eller minus-stoke bidrar till en så särskilt bra stämning här inne?
|
|
|
|
|
#80028 |
Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen |
Stoke: 11 |
|
Jag tycker det är kul med stoke poäng faktist! 
|
|
|
|
|
#80033 |
Stoke: 29 |
Esta
|
|
|
|
|
#80034 |
|
|
|
|
|
#80035 |
Stoke: 2 |
|
Vad får man om man vinner? 
|
|
|
|
|
#80046 |
Stoke: 2 |
|
tycker det verkar vettigt. lättare att hänga ut o stokade människor ju
|
|
|
|
|
#80049 |
Stoke: 20 |
|
Tycker att det borde finnas en minusstoke knapp för tyska säkerhetsvakter. Går det att ordna? Bara för att de inte får haila på arbetstid så tar de ut det på stackars stressade svenskar som har svinbråttom till sitt nästa flyg. Att dessa jävla nazister fick BOS-medlemmar att missa flyget till Sverige kommer stå dem dyrt!!! Ska bojkotta alla nazistprodukter, wienersznitsel och .... ja va fan mer gott har kommit ur det jävla landet!!!
Adamski Mad as fuck 2010. Men slutet gott allting gott iaf. Flygresan tog ju bara totalt 50 timmar... Och första klass från new york till atlanta var fett förutom att de var väl frikostiga med spriten...
BOS älskar tyskar... men hatar heilabstinenta säkerhetsvakter. Fingrar i röven går fetbort!!!! (kom undan med nöd och näppe när en av vakterna fattade att vi inte skulle hinna om en av nazisterna skulle fullföljat vad han fått order om)
|
|
|
|
|
#80050 |
Stoke: -234 |
|
Ni måste ha sett jävligt stenade ut efter flera veckors missbruk, hrmf förlåt, surf, menar jag...
|
|
|
|
|
#80053 |
|
No drugs på hela resan faktiskt... Men va fan nu då Sverre!!!!!!!!!!! Har du börjat försvara nasister istället för dina bröder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va är du för jävla ledare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#80062 |
|
Ok,ok,ok, ta det lugnt... jag ville bara försäkra mig om att du var drogfri först, innan jag går bärsärkargång mot tysktyskarna! Hur skulle det se ut annars om man klagade på en vakt för att han tog knarket ifrån en person, hehe noo
ok, det finns tysk tyskar och skogstyskar. Skogstyskarna är också jävligt tyska av sig, på ett skogsaktigt sätt. Dom älskar att vandra i naturen och äta harsyra o steka svamp över fotogengas procuserat i ett gammalt tyskt fabriksområde eldat med kolkraft.
Sen har vi tysktyskarna, dom är ORDNUNG UND RECHT!
Kan bara konsten att skapa ordning, men har inget innehåll att ge till sin ordnung!
Problemet generellt med tyskar, om man slår ihop de två kategorierna är att de är så jävla tyska av sig!!
|
|
|
|
|
#80063 |
|
[inlägg borttaget p.g.a. hot]
|
|
|
Ändrat av Redax
Logga in för att svara
|
|
#80077 |
Stoke: 10 |
|
Trodde det specialbyggda kopparröret var till hembränningsapparaten:-)
|
|
|
|
|
#80157 |
|
Vänta nu! Förlåt Liiinus att tråden kommer dö nu när jag skriver på den... Men såg just att jag hade 19 plus stoke! Hur fan gick det till... Vet ju att Sverre hellre skulle dö än att ge mig ett, Miche, Slappo likaså... Det måste vara en godhjärtad vagabond bakom kulliserna.... who could it be...?
|
|
|
|
|
#80168 |
|
REDAX MAN KAN INTE HOTA ANONYMA PERSONER!!!!!
HELVETTE!!!
SNART BER JAG OCKSÅ OM UTTRÄDE UR DEN HÄR SIDAN..
|
|
|
|
|
#80169 |
|
Inte endast EN anonym person utan "hotet" var mot en stor diffus samling personer.
allvarligt menat!!! ja I DIN MAMMA!!!!
|
|
|
|
|
#80170 |
|
Inte endast EN anonym person utan "hotet" var mot en stor diffus samling personer.
allvarligt menat!!!??????? ja I DIN MAMMA i så fall!!!!
|
|
|
|
|
#80171 |
|
alla som ger mig NEGATIV stoke ska DÖ!!!
OJ VILKET JÄVLA HOT, NÄR DET DESSUTOM ÄR KLÄTT I ETT ENDA STORT JÄVLA HUSVAGNSTILLTAG.
MEN BÖRJAR FATTA NU ATT DET TYDLIGEN ÄR DU REDAX SOM SITTER O MANIPULERAR STOKE FUNKTIONEN HAHAHAHA
JOCKE BERÄTTADE ATT HAN SETT ATT Elin nybörjaren plötsligt fick 20 extra plus över en natt. jo BAJSA LOSS!! HAHAHAH BÄÄÄÄÄ!!!!!!!
|
|
|
|
|
#80196 |
Stoke: 72 |
Redax
Chefredaktör
|
|
|
|
|
#80200 |
|
va fan hände nu!!!!!!!!!!!!!! är du ett lika stort as som Sverre Redax!!!!!!!? Du som varit clean innan! Så hamnade jag på en egen tråd`?
|
|
|
|
|
#80201 |
|
Gött... trodde att din censurdominans hade gått för långt... tackar Mr Redax....
|
|
|
|
|
#80202 |
Redax
Chefredaktör
|
Behöver jag ens motivera borttagandet av en sån här tråd:
kan du skapa en tråd för tyskar som man kan ge minus och plus... De gillar ju trots allt mest att heila i grupp och gasa folk? Eller hur? Vill inte ha såna råttor rännades runt hur som helst...
Logga ut och nyktra till adamski!
|
|
|
|
|
#80206 |
|
ALDRIG NYKTRA TILL!!!!!!!!!! HELT fel i detta läge Redax... Om du hade varit med om samma sak som oss i BOS hade du förstått vårat hat... sen har jag hört talas om att man inte ska dra alla över samma kam eller nåt... Vi hade 30 minuter till nästa plan och var fett trötta på flygplatser ( 50 timmar innan pga snöstormar)... Men några nazister ville annat med mig Miche och CLC.... "Nein bitte sie haben viele seit! Kommen sie hier bitte!" Nä, hata de jävlarna in i graven kommer jag göra, sorry Redax... men det kommer jag göra, HATAR DE JÄVLARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETT FINGER TILL I RÖVEN OCH ALLA TYSKA SVIN DÖR!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#80207 |
|
Fast du kan ju alltid slänga bort mitt inlogg ifs... tänkte inte på det... do it german stile!!!!
|
|
|
|
|
#80208 |
|
Tyskarna är ju kära i censur...
|
|
|
|
|
#80210 |
Redax
Chefredaktör
|
Surfsverige är ingen sida att uttrycka sitt hat för olika folkgrupper/raser/nationaliteter m.fl. Hur svårt är det att förstå adamski?

|
|
|
|
|
#80217 |
Willy
|
Detta var en rolig tråd! Jag tror jag ger den en stjärna! Total anarki född ur tristess och frustration, klassisk Kallsupen/Surfsverige.
|
|
|
|
|
#80221 |
|
Ich will förlåt sagen zum die duetche menchen. Ich hate nur säkerhetsgevakten... Ich liebe alle menchen.... Nej, dags att sluta vara en jävla parodi på sig själv. ... Dags att gå ut och rulla sig i snön igen...
|
|
|
|
|
#80238 |
|
nja.. mitt inlägg innehöll ett rått tonläge, men botades inte det av skrattet på slutet!!?? :-D
Samt tyckte jag det var kul med gasmask smileysen!!! :-D
Kanske var det inte mitt bästa skämt så sätt... men... alla skämt kan inte lyckas!! :-D
Men själv garvade jag under hela skrivandet av inlägget...tror jag.... eller var jag rosenrasande tro??? kommer inte ihåg hahahahahhahahahahaaaaaaabäääää!!!!!
:-D
|
|
|
|
|
#80242 |
Stoke: 0 |
|
adamski skrev:
Vänta nu! Förlåt Liiinus att tråden kommer dö nu när jag skriver på den... Men såg just att jag hade 19 plus stoke! Hur fan gick det till... Vet ju att Sverre hellre skulle dö än att ge mig ett, Miche, Slappo likaså... Det måste vara en godhjärtad vagabond bakom kulliserna.... who could it be...? Hej. Här får du en rött hjärta till.
|
|
|
|
|
#80350 |
Willy
|
En lektion á la Kellerman.

|