Facebook data

1
STOKEinlägg positivt eller negativt?
*
#80022 STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 84

Liinus
graphgraph

Har funderat på om det här med STOKE-inlägg eller minus-stoke bidrar till en så särskilt bra stämning här inne?

Logga in för att svara
#80028 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Jag tycker det är kul med stoke poäng faktist!

Logga in för att svara
#80033 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Vem leder på +sidan?

Logga in för att svara
#80034 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Redax har 20

Logga in för att svara
#80035 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

Vad får man om man vinner?

Logga in för att svara
#80046 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

Schoug
graphgraph

tycker det verkar vettigt. lättare att hänga ut o stokade människor ju

Logga in för att svara
#80049 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Tycker att det borde finnas en minusstoke knapp för tyska säkerhetsvakter. Går det att ordna? Bara för att de inte får haila på arbetstid så tar de ut det på stackars stressade svenskar som har svinbråttom till sitt nästa flyg. Att dessa jävla nazister fick BOS-medlemmar att missa flyget till Sverige kommer stå dem dyrt!!! Ska bojkotta alla nazistprodukter, wienersznitsel och .... ja va fan mer gott har kommit ur det jävla landet!!!

Adamski Mad as fuck 2010. Men slutet gott allting gott iaf. Flygresan tog ju bara totalt 50 timmar... Och första klass från new york till atlanta var fett förutom att de var väl frikostiga med spriten...

BOS älskar tyskar... men hatar heilabstinenta säkerhetsvakter. Fingrar i röven går fetbort!!!! (kom undan med nöd och näppe när en av vakterna fattade att vi inte skulle hinna om en av nazisterna skulle fullföljat vad han fått order om)

Logga in för att svara
#80050 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ni måste ha sett jävligt stenade ut efter flera veckors missbruk, hrmf förlåt, surf, menar jag...

Logga in för att svara
#80053 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

No drugs på hela resan faktiskt... Men va fan nu då Sverre!!!!!!!!!!! Har du börjat försvara nasister istället för dina bröder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va är du för jävla ledare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#80062 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Ok,ok,ok, ta det lugnt... jag ville bara försäkra mig om att du var drogfri först, innan jag går bärsärkargång mot tysktyskarna! Hur skulle det se ut annars om man klagade på en vakt för att han tog knarket ifrån en person, hehe noo

ok, det finns tysk tyskar och skogstyskar. Skogstyskarna är också jävligt tyska av sig, på ett skogsaktigt sätt. Dom älskar att vandra i naturen och äta harsyra o steka svamp över fotogengas procuserat i ett gammalt tyskt fabriksområde eldat med kolkraft.
Sen har vi tysktyskarna, dom är ORDNUNG UND RECHT!
Kan bara konsten att skapa ordning, men har inget innehåll att ge till sin ordnung!

Problemet generellt med tyskar, om man slår ihop de två kategorierna är att de är så jävla tyska av sig!!

Logga in för att svara
#80063 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

[inlägg borttaget p.g.a. hot]

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#80077 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 10

Surfer
graphgraph

Trodde det specialbyggda kopparröret var till hembränningsapparaten:-)

Logga in för att svara
#80157 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Vänta nu! Förlåt Liiinus att tråden kommer dö nu när jag skriver på den... Men såg just att jag hade 19 plus stoke! Hur fan gick det till... Vet ju att Sverre hellre skulle dö än att ge mig ett, Miche, Slappo likaså... Det måste vara en godhjärtad vagabond bakom kulliserna.... who could it be...?

Logga in för att svara
#80168 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

REDAX MAN KAN INTE HOTA ANONYMA PERSONER!!!!!
HELVETTE!!!
SNART BER JAG OCKSÅ OM UTTRÄDE UR DEN HÄR SIDAN..

Logga in för att svara
#80169 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Inte endast EN anonym person utan "hotet" var mot en stor diffus samling personer.
allvarligt menat!!! ja I DIN MAMMA!!!!

Logga in för att svara
#80170 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Inte endast EN anonym person utan "hotet" var mot en stor diffus samling personer.
allvarligt menat!!!??????? ja I DIN MAMMA i så fall!!!!

Logga in för att svara
#80171 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

alla som ger mig NEGATIV stoke ska DÖ!!!

OJ VILKET JÄVLA HOT, NÄR DET DESSUTOM ÄR KLÄTT I ETT ENDA STORT JÄVLA HUSVAGNSTILLTAG.

MEN BÖRJAR FATTA NU ATT DET TYDLIGEN ÄR DU REDAX SOM SITTER O MANIPULERAR STOKE FUNKTIONEN HAHAHAHA
JOCKE BERÄTTADE ATT HAN SETT ATT Elin nybörjaren plötsligt fick 20 extra plus över en natt. jo BAJSA LOSS!! HAHAHAH BÄÄÄÄÄ!!!!!!!

Logga in för att svara
#80196 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Förstår inte hur ditt inlägg skulle vara ok på något sätt? Bara smaklöst och vidrigt:

appropå trådens ämne förresten!
Vem fan är ni som ger mig minus stoke!? NI SKA DÖ ERA JÄVLAR!!!!

Sätt på er GASMASKEN för jag ska fan gasa er!

Ni ska få parodera i ett led in i min specialbyggda husvagn, som är helt tät, sen ska jag starta bilen och låta gasen gå in i ett specialbyggt kopparrör som leder in i husvagnen!
Sen får vi se hur många stoke ni kan ge HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MUUUUU!!!!!

Logga in för att svara
#80200 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

va fan hände nu!!!!!!!!!!!!!! är du ett lika stort as som Sverre Redax!!!!!!!? Du som varit clean innan! Så hamnade jag på en egen tråd`?

Logga in för att svara
#80201 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Gött... trodde att din censurdominans hade gått för långt... tackar Mr Redax....

Logga in för att svara
#80202 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Behöver jag ens motivera borttagandet av en sån här tråd:

kan du skapa en tråd för tyskar som man kan ge minus och plus... De gillar ju trots allt mest att heila i grupp och gasa folk? Eller hur? Vill inte ha såna råttor rännades runt hur som helst...

Logga ut och nyktra till adamski!

Logga in för att svara
#80206 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

ALDRIG NYKTRA TILL!!!!!!!!!! HELT fel i detta läge Redax... Om du hade varit med om samma sak som oss i BOS hade du förstått vårat hat... sen har jag hört talas om att man inte ska dra alla över samma kam eller nåt... Vi hade 30 minuter till nästa plan och var fett trötta på flygplatser ( 50 timmar innan pga snöstormar)... Men några nazister ville annat med mig Miche och CLC.... "Nein bitte sie haben viele seit! Kommen sie hier bitte!" Nä, hata de jävlarna in i graven kommer jag göra, sorry Redax... men det kommer jag göra, HATAR DE JÄVLARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! ETT FINGER TILL I RÖVEN OCH ALLA TYSKA SVIN DÖR!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#80207 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Fast du kan ju alltid slänga bort mitt inlogg ifs... tänkte inte på det... do it german stile!!!!

Logga in för att svara
#80208 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Tyskarna är ju kära i censur...

Logga in för att svara
#80210 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Surfsverige är ingen sida att uttrycka sitt hat för olika folkgrupper/raser/nationaliteter m.fl. Hur svårt är det att förstå adamski?

Logga in för att svara
#80217 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

Detta var en rolig tråd! Jag tror jag ger den en stjärna! Total anarki född ur tristess och frustration, klassisk Kallsupen/Surfsverige.

Logga in för att svara
#80221 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Ich will förlåt sagen zum die duetche menchen. Ich hate nur säkerhetsgevakten... Ich liebe alle menchen.... Nej, dags att sluta vara en jävla parodi på sig själv. ... Dags att gå ut och rulla sig i snön igen...

Logga in för att svara
#80238 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

nja.. mitt inlägg innehöll ett rått tonläge, men botades inte det av skrattet på slutet!!?? :-D
Samt tyckte jag det var kul med gasmask smileysen!!! :-D

Kanske var det inte mitt bästa skämt så sätt... men... alla skämt kan inte lyckas!! :-D

Men själv garvade jag under hela skrivandet av inlägget...tror jag.... eller var jag rosenrasande tro??? kommer inte ihåg hahahahahhahahahahaaaaaaabäääää!!!!!

:-D

Logga in för att svara
#80242 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Klättermus
graphgraph

adamski skrev:
Vänta nu! Förlåt Liiinus att tråden kommer dö nu när jag skriver på den... Men såg just att jag hade 19 plus stoke! Hur fan gick det till... Vet ju att Sverre hellre skulle dö än att ge mig ett, Miche, Slappo likaså... Det måste vara en godhjärtad vagabond bakom kulliserna.... who could it be...? Hej. Här får du en rött hjärta till.

Logga in för att svara
#80350 Svar: STOKEinlägg positivt eller negativt? 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

Willy
graphgraph
Donerat Guld

En lektion á la Kellerman.

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!