Facebook data

1
Snygga, duktiga surfare sökes för intervju
#80018 Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen  

Beatrice

Hej! Vi är tre snygga tjejer som söker surfare till intervju för vårt projektarbete.
Är ni intresserade skickad ett mejl till någon av nedstående mejladresser:
manda_tennis@hotmail.com
cicci.larsson@hotmail.com
limebitarna_91@hotmail.com

Ni kan även svara i forumet.

Logga in för att svara
#80021 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 6

freddyo
graphgraph

Haha lysande! Berätta mer! Utgår någon ersättning, typ trisslott, biobiljetter?

Logga in för att svara
#80031 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 11

hangten10
graphgraph

Haha håller med Esta

Logga in för att svara
#80039 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 2

tjoonas
graphgraph

...Klassiskt...

Det brukade se ut så här:

Hej alla snyggingar!
Är en blond skönhet med fasta bröst och tight rumpa som vill lära mig surfa. Har hört om ett ställe som heter Torö. Kan någon hjälpa mig!

Ring mig!

bEngT

Logga in för att svara
#80047 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: -13

rackarn
graphgraph

Hoppas det är ett skämt och ni hänger ut perversa surfare!

Logga in för att svara
#80052 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Beatrice skrev:
Hej! Vi är tre snygga tjejer som söker surfare till intervju för vårt projektarbete.
manda_tennis@hotmail.com

Är era MAMMOR också snygga!!!! ???

Logga in för att svara
#80058 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: -56

elinn
graphgraph

wow TRE SNYGGA tjejer som søker snygg surfare? Om man stæller upp på intervju, får man er i utbyte eller? Then I am in! Jag e ganska snygg sjælv

Logga in för att svara
#80064 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

elinn skrev:
wow TRE SNYGGA tjejer som søker snygg surfare? Om man stæller upp på intervju, får man er i utbyte eller? Then I am in! Jag e ganska snygg sjælv

Nu börjar det bli intressant!!

Logga in för att svara
#80065 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

rxrosenvinge
graphgraph

Sjukt snygg och otroligt ödmjuk!! Kass på att surfa dock. Ställer upp om jag får en date med eran mamma. (Vi kan ju gå på en dubbeldate om det är ok för dig Sverre)

Logga in för att svara
#80079 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: -3

latte
graphgraph

BRUNK....

Logga in för att svara
#80083 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 7

Gladaolle
graphgraph

Call me!?

Logga in för att svara
#80093 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

inte skrivit på forumet på år å dar men de e sig likt haha om detta är en seriös fråga så är de fel ställe å ställa den på

Logga in för att svara
#80137 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Kan ngn avlasta mig? Dom här tjejerna är "for real" och mailar mig sporadiskt inför vad jag befarar, sitt projektarbete. Jag har tidigare tipsat om diverse hemsidor osv, men de är väl som de flesta gymnasister. Lata och ute i sista sekunden. Verkar nästan som om Cicci & Co helst vill att ngn skriver själva arbetet oxå.
Hursomhelst är jag strängt upptagen med mitt eget "projektarbete" och kan, endast i begränsad omfattning, vägleda studenter i surfing-whatever.
Det är ju ganska hårda krav; Snygg - Duktig - Surfare. Eftersom jag inte uppfyller något av dessa kriterium så får jag be om att helt enkelt passa vidare vaxkakan till................... ja ngn annan ( ingen tillbakakaka )

Logga in för att svara
#80140 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

OK, MEN VA FAAAAN, lägg upp bilder på er då tjejer och upp till bevis att ni är snygga.
man vill ju inte köpa grisen i säcken, nänä bääää!!!

btw
Jag har surfat i 1o år
är snygg
och är dessutom grundare av sveriges enda underground surfbrand; BOS

Logga in för att svara
#80145 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Jisses Redax! Censurerad för jag skrev gangbang??? Fattaru inte att med en sån tråd kan dessa tjejer råka illa ut om en riktigt pervers typ tar kontakt med dom. Det kanske var en fingervisning från mig om hur illa det dom skriver låter!!!... och att dom förmodligen inte fattat det själva.
*suck*
Då skulle du tagit bort hela jävla tråden isf! Jävla k*ktråd!
Du håller på att sälja din själ, mannen...

Ändrat av Esta
Logga in för att svara
#80154 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Jag har en magisk förmåga! När jag skriver på en tråd dör den!!!!!!!!! Helt jävla otroligt!!! Fört viss statestik.... 9 av 10 trådar avslutas när jag kommenterar nåt. Beror det på att min fruktansvärt analytiska förmåga avskräcker andra obseravatörer och eventuella kommentatorer, eller har det med att göra att de flesta av er är töntar? Välkommen tillbaka föresten Esta! Och för er andra... Dra dit pepparn växer!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#80155 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Föresten, den här tråden är väl spamtillåten? Måste den ju vara då det är nån kåt 14 årig kille utan liv som hittat på den och hoppats på att få några mail från lättlurade satar?

Logga in för att svara
#80156 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Godnatt tråden... Vila i frid... Adamskii skrev här....

Logga in för att svara
#80164 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 7

Cagge
graphgraph

Losers!! Det här är verkligt. Studenterna är inte ens nybakade, knappt knådade eller jästa för den delen heller. Troligtvis har mössorna redan beställts, kanske även festlokal etc. Finns det verkligen ingen som kan ställa upp? Dom ska väl inte behöva "backdoora" på examensdagen......Vad ska släkten säja?

Logga in för att svara
#80174 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

Tjejerna säger inte att de vill ha en snygg duktig surfare att gör interview med..de säger bara att de vill göra interview med 'surfare' jag är en surfare!

Logga in för att svara
#80177 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

men du är DESSUTOM SNUGG RATMAN! hehehehe BOS snygg!

Logga in för att svara
#80195 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Esta skrev:
Jisses Redax! Censurerad för jag skrev gangbang??? Fattaru inte att med en sån tråd kan dessa tjejer råka illa ut om en riktigt pervers typ tar kontakt med dom. Det kanske var en fingervisning från mig om hur illa det dom skriver låter!!!... och att dom förmodligen inte fattat det själva.
*suck*

Varför ska jag ta bort tråden? För att den är fånig? De bryter inte mot några regler. Om de vill skämma ut sig är det väl upp till dem. Och till vem håller jag på och säljer min själ Esta? Jävulen? Du kanske vill bli moderator på forumet istället om du tror du kan göra ett bättre jobb, så slipper jag vara det.

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#80203 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Redax skrev:
Esta skrev:
*suck*

Varför ska jag ta bort tråden? För att den är fånig? De bryter inte mot några regler. Om de vill skämma ut sig är det väl upp till dem. Och till vem håller jag på och säljer min själ Esta? Jävulen? Du kanske vill bli moderator på forumet istället om du tror du kan göra ett bättre jobb, så slipper jag vara det.

Din Mamma?! Eller hur har du saknat mig Redax? Har redan bestämt att dra iväg igen om en månad och då slipper SS mig... blir för deppig av att vara hemma...

Ändrat av Redax
Logga in för att svara
#80204 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Hade varit jobbigt om man inte var miljonär och var tvungen att stanna i detta skitlandet...

Logga in för att svara
#80205 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 20

adamski
graphgraph

Schweden uber alles!!!!!!!!!!!!!!

Logga in för att svara
#80211 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

rxrosenvinge
graphgraph

Om det är ett gäng tjejer som faktiskt behöver komma i kontakt med surfare för att göra sitt skolarbete, så hoppas jag att de fått den hjälp de behöver. Formuleringen var kanske inte den bästa, speciellt inte på detta forumet:-)

Logga in för att svara
#80212 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 29

Esta
graphgraph

Redax skrev:
Inte faen e det till djävulen; snarare de sk nypuritanerna som inte tål vissa ord eller viss jargon.
Å andra sidan är det väl en 'normal' utveckling, dvs från en stökig men levande undergroundsajt till en community bestående av flera tusen medlemmar, då måste allt bli rumsrent. Inget e för evigt...
Och nej - inte mig som moderator.

Och till tjejerna ställer jag frågorna: Varför ska surfarna vara snygga??? Räcker det inte att de är duktiga och kan sin sak???

Logga in för att svara
#80213 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 72

Redax
Chefredaktör
graphgraph

Logga in för att svara
#80214 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 3

gson
graphgraph

Surfsverige är sig likt, alltid haglar de oseriösa svaren på inlägget som började tråden..

Logga in för att svara
#80215 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 6

Hira
graphgraph

Beatrice skrev:
manda_tennis@hotmail.com

HA HA HA HA HA HA! Foto = svar oxå eller??

Logga in för att svara
#80232 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 5

freddan
graphgraph

vad är ämnet om man får fråga? (om man nu kommer få nåt svar)
svar från dvs BOS gangsters undanbedes
handlar de om surfande snygga killar som glider på beachen å smittar backpackerbrudar me könssjukdomar?
handlar de om stilen kläder å filosofi?
hur man har råd med sina resor?

Eftersom ni är inriktade på surfare så måste de va nåt unikt med oss

Ändrat av freddan
Logga in för att svara
#80245 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 68

RATMAN
graphgraph

sverre skrev:
men du är DESSUTOM SNUGG RATMAN! hehehehe BOS snygg!

hehehe tack för detta gäddis!!..kanske börjar likna en övermogen vindruva men förtfarande taggad!!

Logga in för att svara
#80272 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: 0

Obie
graphgraph

Jag är rätt ful och surfar knappt längre men kan tänka mig ställa upp på en intervjuv.. vad sägs?

Logga in för att svara
#80282 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: -1

ådén
graphgraph

brädan ligger på is bokstavligen talat, snyggare "män" finns på specialvård-inrättningar..
MEN jag är iallfall i passande ålder till skillnad från gubbstruttarna med ståfräs här på forum, har också gjort ett projektarbete om just surf förra månaden.... greewrrr

ps. jag suger på surfa men jag bakar förjävligt goda scones och har en sån där modern undercut-frisyr!

Logga in för att svara
#80297 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för inter 15 år, 2 månader sen Stoke: -234

sverre
graph

Om ni är ute efter intervju är jag inte med
om ni egentligen är ute efter en snygg surfare, är jag inte heller med, som brutta måste man förtjäna GUDFADERNS uppvaktning!

Logga in för att svara
#80505 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 1

shorteyyy
graphgraph

kollade er på facebook.

ni ær fan inte snygga

Logga in för att svara
#80509 Svar: Snygga, duktiga surfare sökes för intervju 15 år, 2 månader sen Stoke: 101

danneroyal
graphgraph

Hehe...smart shorteyyy! Jag kollade oxå! ;oD

Logga in för att svara
1
Moderatorer: Redax

Glömt användarnamn eller lösenord?
Bli medlem!